اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت و گو با دانا:

پوشاک و خودروی من ایرانی است/ در حوزه لامپ، لوستر و روشنایی در رده کشورهای مطرح هستیم

پوشاک و خودروی من ایرانی است/ در حوزه لامپ، لوستر و روشنایی در رده کشورهای مطرح هستیم
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: هیچ کس به جز خود تولید کننده نمی تواند کالای ایرانی را حمایت کند و تولید کننده گان اگر تعصب به خرج بدهند و کالای با کیفیت تولید کنند ما نیز می توانیم به مردم توصیه استفاده از کالای ایرانی داشته باشیم
[

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان " حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: چند سالی است که نامگذاری های را که مقام معظم رهبری برای سال ها به عنوان شعار انتخاب می کنند جنبه اقتصادی دارد و ایشان اشراف کامل دارند که مشکلاتی که ما در چند سال اخیر با آن درگیرهستیم بیشتر ریشه اقتصادی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, :,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پاسخ به این سوال که شما درسال حمایت از کالای ایرانی چه محصول خارجی را کنار گذاشته اید و چه محصول ایرانی را خریداری کردید؟ گفت: درحوزه پوشاک از محصولات ایرانی خریداری می کنم، خودروی من نیز در حال حاضر پژو 206است که البته من خودروی پژو را به عنوان کالای ایرانی نمی دانم زیرا بیشتر قطعات آن در خارج از کشور تولید می شود و در داخل فقط مونتاژ می شود.

,

وی افزود: معنی حمایت از کالای ایرانی این نیست که شما وسیله ای که از قبل خریداری کرده اید را دور بریزید و کالای ایرانی تهیه کنید همچنین در منزل ما نیز برخی از لوازم از قبل وجود داشته است و فعلا نیازی به جابجا کردن نیست و اگر نیاز به جابجایی باشد حتما از لوازم ایرانی خریداری می کنم.

,

این نماینده مردم شازند در مجلس در خصوص معرفی یک محصول ایرانی خوب به مردم اظهار داشت: در حوزه لامپ، لوستر و روشنایی در رده کشورهای مطرح هستیم همچنین در خصوص پارچه، کفش نیز در رده کشورهای مطرح هستیم در خصوص محصولات غذایی مانند برنج، زعفران و انار جزء بهترین کشورهای دنیا هستند.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: برای حل مشکل بیکاری در ابتدا باید برای کالای ایرانی بازار مصرف داشته باشیم و با توجه به اینکه ایران کشوری با جمعیتی بیش از80میلیون نفراست اگر مردم تعصب به خرج دهند و بیشتر به خرید کالای ایرانی روی بیاروند و از طرفی هم کالای ایرانی را با کیفیت به خارج از کشور صادر کنیم تولید کالای ایرانی دوام پیدا می کند شغل معنی پیدا میکنم و وقتی اشتغال زیاد شد اقتصاد پویا می شود.

,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: من به عنوان کسی که 29سال در سیستم اجرایی کشور کار کرده ام و تا حدودی با موضوعات تولیدی آشنایی دارم، نظرم این است که هیچ کس به جز خود تولید کننده نمی تواند کالای ایرانی را حمایت کند و تولید کننده گان اگر تعصب به خرج بدهند و کالای با کیفیت تولید کنند ما نیز می توانیم به مردم توصیه استفاده از کالای ایرانی داشته باشیم اما اگرتولید کنندگان با کیفیت کالا بازی کنند مردم نیز از خرید کالای بی کیفیت خودداری می کنند و پول را بابت کالای می دهند که بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.

,

وی افزود: سیاست گذاران و برنامه ریزهای دولتی باید کاری کنند که فضای کسب و کار در کشور آنقدر روان شود که بتوان کالای ایرانی را با شرایط آسان تهیه کرد و با شرایط آسان به بازار داخل ارائه کرد با حمایت و شرایط آسان به خارج از کشور صادر کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه