اخبار داغ

واکنش جالب اعضای شورای شهر یاسوج به یک سالگی شورای پنجم در فضای مجازی+تصاویر

واکنش جالب اعضای شورای شهر یاسوج به یک سالگی شورای پنجم در فضای مجازی+تصاویر
یکی از مهمترین دلایل فراموشی مسئله شعار های انتخاباتی، نداشتن یک چارچوب منظم برنامه ریزی شده جهت اجرای وعده های منتخبین شورای شهر است، اگر چه اصولا چنین موضوعی را می بایست خود اعضای شورای شهر فعلی اعلام کنند اما تا کنون محقق نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس روز گذشته اولین سالگرد انتخابات شورا شهر و روستای کشور بود. سال گذشته در چنین روزی نتایج نهایی انتخابات شورای شهر و روستای استان اعلام شد و 7 برگزیده راه یافته به پارلمان محلی شهر یاسوج به مردم این شهر معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار داشتند در یکسالگی فعالیت دور جدید شورای شهر منتخبان مردم صادقانه با آن ها بنشینند و از عملکردشان صحبت کنند.

,

 

,

شاید یکی از مهمترین دلایل عدم رخداد چنین مسئله ای، نداشتن یک چارچوب منظم برنامه ریزی شده جهت اجرای وعده های منتخبین شورای شهر باشد، اگر چه اصولا چنین موضوعی را می بایست خود اعضای شورای شهر فعلی اعلام کنند اما تا کنون محقق نشده است.

,

 

,

در زیر صفحات مجازی اعضای شورای شهر یاسوج را بمناسب یکمین سالگرد فعالیت این شورا به تصویر کشیده ایم، واکنش برخی از این اعضا به این مناسبت جالب به نظر می رسد:

,

 

,

هدایت اکبری، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج

, هدایت اکبری، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج, هدایت اکبری، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج,

یادآوری یک وعده مهم: صدها برنامه مهم در دستور کار اینجانب در شورای پنجم است که امیدوارم با اعتمادی که بار دیگر به این خادم خود می‌کنید، شرمنده شما نشوم و بتوانم کارنامه‌ای مورد رضایت عمومی مردم داشته باشم.

, یادآوری یک وعده مهم: , یادآوری یک وعده مهم: , صدها برنامه مهم در دستور کار اینجانب در شورای پنجم است که امیدوارم با اعتمادی که بار دیگر به این خادم خود می‌کنید، شرمنده شما نشوم و بتوانم کارنامه‌ای مورد رضایت عمومی مردم داشته باشم.,

 

,

مسعود خوبانی، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج

, مسعود خوبانی، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج, مسعود خوبانی، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج,

یادآوری یک وعده مهم: یکی از مهمترین رویکردها و شعارهای انتخاباتی این حقیر توسعه مسائل فرهنگی است که یک حلقه گمشده در شهر یاسوج است.

, یادآوری یک وعده مهم:, یادآوری یک وعده مهم:,

موضوع فرهنگ امروز یک موضوع مهم در جامعه بوده و مانند هوایی است که استنشاق می کنیم و در این زمینه باید با استفاده از تفکرات فرهنگی توسعه فرهنگی را عینیت ببخشیم که در این زمینه  مردم و شهروندان باید از حقوق شهروندی خود مطلع شوند.پس توجه به مسائل فرهنگی یک اصل مهم در مدیریت کلان هر شورا و نهاد اجرایی است.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

محمد رحیم دهراب پور، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج

, محمد رحیم دهراب پور، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج, محمد رحیم دهراب پور، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج,

یادآوری یک وعده مهم: پیگیر راه‌اندازی یا ساخت خانه رسانه در یاسوج خواهم بود و از ظرفیت همه رسانه‌ها نیز استفاده می‌شود.

, یادآوری یک وعده مهم:, یادآوری یک وعده مهم:,

 

,

فرشاد نگین تاجی، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج

, فرشاد نگین تاجی، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج, فرشاد نگین تاجی، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج,

یادآوری یک وعده مهم: از توجه بیشتر به مشارکت عمومی زنان تا نگاه ویژه به ورزش قهرمانی  و همچنین  هنوز نماد خوبی در ورودی شهر یاسوج وجود ندارد.

, یادآوری یک وعده مهم: از توجه بیشتر به مشارکت عمومی زنان تا نگاه ویژه به ورزش قهرمانی  و همچنین  هنوز نماد خوبی در ورودی شهر یاسوج وجود ندارد., یادآوری یک وعده مهم:, یادآوری یک وعده مهم:,

 

,

, , , ,

 

,

 

,

کیوان آشنا، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج

, کیوان آشنا، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج, کیوان آشنا، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج, کیوان آشنا، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج,

یادآوری یک وعده مهم: شورای پنجم شهر یاسوج اسیر حاشیه ها نخواهد شد، با تمام توان برای احیاء تیم فوتبال شهرداری یاسوج تلاش خواهیم کرد.

, یادآوری یک وعده مهم: شورای پنجم شهر یاسوج اسیر حاشیه ها نخواهد شد، با تمام توان برای احیاء تیم فوتبال شهرداری یاسوج تلاش خواهیم کرد., یادآوری یک وعده مهم: , یادآوری یک وعده مهم: ,

, , , ,

فرشید احمدی کیش، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج

, فرشید احمدی کیش، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج, فرشید احمدی کیش، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج, فرشید احمدی کیش، منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج,

یادآوری یک وعده مهم: توزیع عاقلانه خدمات در سطح شهر و حتی ایجاد یک شور و نشاط دوباره برای رونق در خدمات دهی از مهم ترین برنامه های کاری احمدی کیش است.

, یادآوری یک وعده مهم: , یادآوری یک وعده مهم: ,

 

,

علی اکبری تبار:

, علی اکبری تبار: , علی اکبری تبار: ,

یادآوری یک وعده مهم: موضوع مبلمان شهری در ایران تا همین چند مدت پیش امری لوکس گرایانه و تشریفاتی بود ولی امروزه به دلایلی چون نازیبایی شهرها به خصوص شهرهای بزرگ و شهرهایی که خود به طور طبیعی زیبا بوده مانند شهر یاسوج و از طرفی با افزایش آگاهی های شهروندان مورد توجه جدی مسئولین قرار گرفت و از مهمترین برنامه های کاری بنده است.

, یادآوری یک وعده مهم: , یادآوری یک وعده مهم: , موضوع مبلمان شهری در ایران تا همین چند مدت پیش امری لوکس گرایانه و تشریفاتی بود ولی امروزه به دلایلی چون نازیبایی شهرها به خصوص شهرهای بزرگ و شهرهایی که خود به طور طبیعی زیبا بوده مانند شهر یاسوج و از طرفی با افزایش آگاهی های شهروندان مورد توجه جدی مسئولین قرار گرفت و از مهمترین برنامه های کاری بنده است.,

 

,

, , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه