اخبار داغ

جهاد علمی رتبه های برتر کنکور سراسری در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد

جهاد علمی رتبه های برتر کنکور سراسری در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد
معاونت علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از رتبه های برتر کنکور سراسری کشور و متشکل از دانشجویان در رشته های پزشکی، دندان پزشکی، مهندسی و... با محوریت مشاوره تحصیلی انگیزشی به صورت جهادی به دانش آموزان مستعد مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد برای آمادگی هرچه بیشتر این دانش آموزان در رقابت پیش رو یاری رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل کمتر از 40 روز دیگر تا بزرگترین رقابت علمی کشوری، کنکور سراسری باقی نمانده است و دانش آموزان در روزهای باقی مانده تمام تلاش و تمرکز خود را بر مرور دروس و یادداشت برداری های خود از مطالعات کتاب درسی و کمک درسی گذاشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

به همین دلیل معاونت علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از رتبه های برتر کنکور سراسری کشور و متشکل از دانشجویان در رشته های پزشکی، دندان پزشکی، مهندسی و... با محوریت مشاوره تحصیلی انگیزشی به صورت جهادی به دانش آموزان مستعد مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد برای آمادگی هرچه بیشتر این دانش آموزان در رقابت پیش رو یاری رسانند.

,

حمید آذربو معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود کاستی ها فراوان و عدم زیرساخت های آموزشی و کمک آموزشی مناسب همه ساله  به دلیل استعدادهای درخشان دانش آموزان این استان در کنکور سراسری خوش می درخشد.

,

وی با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف اصلی استان ما نبود مشاوران تحصیلی قوی و مجرب برای کمک و آماده سازی دانش آموزان از لحاظ ذهنی برای کنکور است افزود: با برنامه های ریزی های انجام شده موفق شدیم در دوره های مختلف از نفرات برتر کنکور سراسری سالیان گذشته برای کمک به دانش آموزان کنکوری و پشت کنکوری کمک بگیریم.

,

آذربود تأکید کرد: پیرو اردوهای قبل، روز جمعه 28 اردیبهشت جناب آقای امید جلیل رتبه 3 کنکور سراسری به حضور در جمع دانش آموزان شهرستان لنده، تکنیک های جمع بندی و تست زنی را به به آنها آموزش و در پایان این کلاس ها نیز پاسخگوی پرسش های دانش آموزان بود.

,

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد این دروه ها مختص به برگزاری کلاس ها حضوری نمی باشد، بلکه دانش آموزان حاضر در دوره ها با اساتید و مشاوران خود تا روز کنکور به صورتی تلفنی و مجازی در ارتباط خواهند بود.

,

وی در پایان ضمن تشکر از آموزش و پرورش و کانون قلم چی شهرستان لنده افزود: با استقبال بسیاری خوبی که از این دوره ها هم از سوی دانش آموزان و مسئولان و هم از طرف والدین آنها شد تمام سعی خود را خواهیم کرد که با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا کنکور سراسری با برگزاری دوره های بیشتر و تخصصی تر به موفقیت دانش آموزان مستعد استان کمک نماییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه