اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد خبر داد؛

کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو

کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو
فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه در چند روز گذشته هشت کیلوگرم مواد مخدر از یک خودروی دیگر در محور بجستان کشف شده است، تصریح کرد: 24 نفر معتاد و مواد فروش دستگیر و 5 پاتوق معتادان پلمپ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ولی الله غلامی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه 344 کیلوگرم مواد مخدر طی یک عملیات ضربتی کشف و در این باره 2 نفر متهم دستگیر شدند، اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر بعد از هفته ها کار اطلاعاتی کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

فرمانده انتظامی خلیل آباد همچنین با تأکید بر اینکه در چند روز گذشته هشت کیلوگرم مواد مخدر از یک خودروی دیگر در محور بجستان کشف شده است، تصریح کرد: 24 نفر معتاد و مواد فروش دستگیر و 5 پاتوق معتادان پلمپ شده است.

,

 

,

بالا بردن دانش مردم می تواند در زمینه کاهش اعتیاد به مواد مخدر تأثیر گذار باشد

, بالا بردن دانش مردم می تواند در زمینه کاهش اعتیاد به مواد مخدر تأثیر گذار باشد,

مجتبی شاکری در این نشست گفت: اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان در عرصه عمل اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند.

,

وی با بیان اینکه امروزه ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی در اعتیاد است، خاطرنشان کرد: اعتیاد و مواد مخدر در کمین جوانان، نوجوانان و خانواده ها قرار دارد و ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای آگاه سازی جامعه در این خصوص است.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر باید در راستای پیشگیری از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان استفاده کامل داشته باشند، تصریح کرد: روحانیون می توانند بخشی از سخنرانی های خود در این ماه را در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر قرار دهند.

,

وی با اشاره به اینکه تقویت باورهای دینی تنها چیزی است که می تواند جوانان، نوجوانان و دانش آموزان را در این زمینه بیمه کند، اذعان کرد: افزایش سمن ها و تشکل های مردم نهاد در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار دارد.

,

شاکری با بیان اینکه بالا بردن دانش مردم می تواند در زمینه کاهش اعتیاد به مواد مخدر تأثیر گذار باشد، عنوان کرد: بومی سازی شرایط شهرستان خلیل آباد با استفاده پژوهش ها و مقالات دانشگاهی و مقالات فرهنگیان و شناسایی چالش های در این زمینه می تواند کارگشا باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه سلامت زنان، سلامت جامعه را تضمین می کند و نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده دارد، تشریح کرد: بالا بردن دانش خانواده ها باعث ثبات و قوام جامعه می شود و یکی از دستگاه هایی که می تواند در این زمینه پیشگام باشد آموزش و پرورش است.

,

 

,

مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر در خلیل آباد مصادره می شوند / متولیان امر در منطقه ترشیز به دنبال ایجاد کمپ ترک اعتیاد دولتی باشند

, مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر در خلیل آباد مصادره می شوند / , متولیان امر در منطقه ترشیز به دنبال ایجاد کمپ ترک اعتیاد دولتی باشند,

حمید سلطانی همچنین در این مراسم با بیان اینکه مخرب بودن و مضر بودن مواد مخدر بر هیچ شخصی پوشیده نیست، اذعان کرد: جرایم زیادی و مسائل اجتماعی بسیاری در کنار اعتیاد به مواد مخدر رخ می دهد.

,

وی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر ریشه خیلی از مشکلات جامعه است، عنوان کرد: موضوعاتی در مصرف به مواد مخدر رخ می دهد که عقلانی نیست و باید برای مبارزه با مواد مخدر در هر حوزه ای اندیشه شود.

,

دادستان خلیل آباد کشف مواد مخدر به تنهایی کارگشا نیست، تصریح کرد: در راه مبارزه با مواد مخدر شهیدان زیادی تقدیم نظام و انقلاب شده و کشفیات زیادی به دست آمده است ولی هنوز بحث اعتیاد به مواد مخدر وجود دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه هر مدیری در حوزه ای باید بخشی از فکر خود را به کاهش آمار اعتیاد به مواد مخدر اختصاص دهد، تشریح کرد: هزاران کمپ غیر دولتی داشته باشیم کار کمپ دولتی را نمی تواند انجام دهد، دادستانی طبق قانون باید افراد معتاد را تنها به کمپ دولتی معرفی کند.

,

سلطانی با اشاره به اینکه متولیان امر در منطقه ترشیز به دنبال ایجاد کمپ دولتی باشند، بیان کرد: شناسایی منازلی که به محلی برای فروش مواد مخدر تبدیل شده اند یکی از روش های مبارزه با مواد مخدر است.

,

وی با بیان اینکه بر اساس قانون اگر محلی به مکان توزیع مواد مخدر تبدیل شد می توان آن مکان را پلمپ و مصادره کرد، افزود: دادستانی به دنبال کاهش مکان های توزیع مواد مخدر با مصادره مکان و منع اقامت فرد متخلف در شهرستان است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه شهرداری باید از ظرفیت ماده قانونی مشخص برای پاکسازی اماکنی که مختص استعمال مواد مخدر شده، اقدام کند، ابراز کرد: دایر کردن مکان جهت استعمال مواد مخدر جرم محسوب می شود و مطمئناً دادستانی در راه پاکسازی این اماکن در کنار شهرداری خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه