اخبار داغ

مدیر ستاد دیه هرمزگان:

جشن گلریزان یک عمل اجتماعی خداپسندانه است/آزاد سازی 199 زندانی از زندان های هرمزگان

جشن گلریزان یک عمل اجتماعی خداپسندانه است/آزاد سازی 199 زندانی از زندان های هرمزگان
چهارمین جشن گلریزان در پارسیان با هدف کمک به زندانیان نیازمند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛چهارمین جشن گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور رئیس ستاد دیه هرمزگان و مسئولان شهرستانی در محل مسجد جامع اهل سنت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر,

حسین عباسی، رئیس دادگستری پارسیان در این مراسم با قدردانی از کمک خیرین و نیکوکاران گفت: کمک های ستاد دیه و خیرین برای کسانی نیست که مرتکب جرم شده اند، بلکه هدف این از برگزاری این جشن ها کمک به افرادی است که مرتکب جرم نشده و دچار حوادثی شده اند که ممکن است برای هر شخص در هر جایگاه و منصبی رخ دهد.

,

عباسی، با تسلیت فرارسیدن وفات حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) بزرگ بانوی جهان اسلام بود که همه دارایی خود را در جهت اعتلای اسلام گذاشت و پیامبر اکرم(ص) را تنها نگذاشت.

,

وی، با اشاره به مبلغ های جمع آوری شده توسط ستاد دیه و همچنین خیرین در سال گذشته، عنوان کرد: مبلغ ۲۱ میلیون تومان کمک بلا عوض انجام شد که همه این کمک ها در شهرستان هزینه خواهد شد.

,

در ادامه احمد مرادی نژاد، مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان، جشن گلریزان را یک عمل اجتماعی خداپسندانه دانست و اظهار کرد: جشن گلریزان بسیاری از گره های خانواده های زندانی را باز می کند، زندانی که بر اثر یک عمل غیر عمد به زندان افتاده است.

,

مرادی نژاد، تصریح کرد: کمک های ستاد دیه شامل بدهکاران می شود نه بزهکاران، زیرا باعث می شود خانواده هایی که دچار تزلزل و خسارت شده اند حداقل مرهمی بر زخم آنان باشد.

,

وی با اشاره به کمک های خیرین جهت آزادسازی زندانیان در هرمزگان، گفت: در سال گذشته به همت خیرین ۱۹۹ زندانی با برخی ۲۲ میلیارد تومانی از زندان های استان آزاد شد.

,

مدیر ستاد دیه هرمزگان، افزود: در شهرستان پارسیان نیز در سال گذشته، ۵ زندانی با بدهی ۴۹۵ میلیون تومانی آزاد شدند که ۳۰۷ میلیون آن از شاکی های پرونده ها تخفیف دریافت کرده و ۶۵ میلیون تومان دیگر نیز کمک بلاعوض به این زندانیان شده است.

,

مرادی نزاد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵  زندانی در زندان پارسیان با 175 میلیون تومان بدهی زندانی هستند که با با کمک خیرین امیدواریم آنها نیز به آغوش گرم خانواده خود برگردند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه