اخبار داغ

فرمانده ناحیه بسیج سیریک:

برنامه شهید آبروی محله در سیریک/ شهدا پرچمدار عزت و ایستادگی در برابر ظلم و بیگانگان

برنامه شهید آبروی محله در سیریک/ شهدا پرچمدار عزت و ایستادگی در برابر ظلم و بیگانگان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: همزمان با ایام ماه ضیافت الله ماه مبارک رمضان ویژه برنامه شهید آبروی محله در منزل شهید حسن زارعی با حضور خانواده شهید ، بستگان ، آشنایان و افراد محلی منطقه با هدف تکریم و تجلیل از خانواده شهداء برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ، سرگرد پاسدار سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک در منزل خانواده شهید زارعی در روستای کنارجو شب گذشته افزود: این برنامه در راستای ماندگار شدن یاد و خاطره شهدای گلگون کفن در ذهن و قلب مردم بویژه جوانان و نوجوانان در فضای غیر رسمی اما محفلی معنوی و اعتقادی و بصیرتی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی اظهار کرد: شهید حسن زارعی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس است که در سن 18 سالگی در 24 اردیبهشت ماه  سال 1365 در منطقه عملیاتی جزیره مجنون  در حمله دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت رسید. 

,

سرگرد پاسدار سید حسن فاطمی یادآور شد:  یکی دیگر از اهداف برگزاری برنامه شهید آبروی محله را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، از خود گذشتگی ، آشنایی با زندگی شهید و سبک زندگی اسلامی ، تکریم خانواده معظم شهداء و معرفی شیوه های تربیتی و بصیرتی و توجه به خصوصیات اخلاقی و رفتاری  جوانان و نوجوانان برشمرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک اضافه کرد: با توجه به ترفندهای دشمنان و میزان تاثیر گذاری بر برنامه های فرهنگی به منظور شناخت بهتر و بیشتر جوانان و نوجوانان با ارزش ها و آرمان ها باید برنامه های جدید  و جذاب فرهنگی و معنوی اجرا و ساخت.

,

سرگرد پاسدار فاطمی یادآور شد: برگزاری برنامه شهید آبروی محله با محوریت یاد شهدا قطعا موجب تلطیف فضای معنوی برنامه ،گسترش معنویت در جامعه ، تبیین مبانی اعتقادی و یادآوری اهداف عالی انقلاب اسلامی در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان و آشنایی بیشتر نسل امروز با آرمان ها و ارزش ها و راه شهداء خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه