اخبار داغ

یک بام و دو هوا در اتاق اصناف شهرستان شهریار

یک بام و دو هوا در اتاق اصناف شهرستان شهریار
عدم دعوت رییس اتاق اصناف به جلسات شورای اداری و چند نوبت تجمعات کسبه معترض به عملکرد رییس اتاق اصناف، می تواند دلیلی بر کم کاری یا ناتوانی رییس اتاق باشد. از قدیم گفته اند «کاسب حبیب خداست» اما این روزها صداهایی از اتاق اصناف بیرون آمده است که این حرمت را شکسته و شایستگی ها را زیر سوال برده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری راه مبین ؛ اتاق اصناف تشکلی است که وظیفه دارد از حقوق چند هزار کسبه و تولید کننده شهرستان شهریار دفاع کند، رئیس اتاق اصناف وظیفه دارد علاوه بر ساماندهی تمام واحدهای صنفی، با حضور موثر و توانمند خود در ادارات مختلف دولتی مشکلات اصناف را مطرح و مسیر آن‌ها را برای رشد و شکوفایی هموار نماید. اگر این وظیفه به درستی انجام نشود می‌توان گفت آسیب جبران‌ناپذیری به اقتصاد شهرستان وارد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

عدم دعوت رئیس اتاق اصناف به جلسات شورای اداری و چند نوبت تجمعات کسبه معترض به عملکرد رییس اتاق اصناف، می‌تواند دلیلی بر کم کاری یا ناتوانی رییس اتاق باشد. از قدیم گفته اند «کاسب حبیب خداست» اما این روزها صداهایی از اتاق اصناف بیرون آمده است که این حرمت را شکسته و شایستگی‌ها را زیر سئوال برده است.

,

جای بسی تاسف است که در جلسه رسمی اصناف، رئیس اتاق سخن از پرداخت سکه و پول به مدیران ارشد شهرستانی می کند، این پولها از کجا می آید و اگر صحت دارد علت آن چه بوده است؟ ، مطابق خبر غیر رسمی برخی از روسای اتحادیه ها، از میان ۲۷ هزار واحد صنفی فعال در سطح شهرستان شهریار، حدود ۱۱ هزار واحد فاقد مجوز قانونی هستند.

,

همچنین رئیس اتاق اصناف که رییس هیات مدیره شهرک صنفی شهریار نیز می باشد، مدت هشت سال است که مبالغی را در قبال ایجاد شهرک صنفی از کارآفرینان و صاحبان مشاغل دریافت کرده و زمینی را خریداری کرده است که سرنوشت آن در هاله ای از ابهام قرار دارد تا جایی که تعدادی از آن ها در سال گذشته به فرماندار وقت نیز شکایت کردند.

,

حدود هفت ماه است که از رییس اتاق اصناف شهرستان شهریار برای شرکت در جلسات شورای اداری دعوت نمی شود تا جایی که وی چندی پیش طی مصاحبه با یکی از رسانه های تلگرامی،از عدم حضور خویش در جلسات شورای اداری نقد کرد.

,

اما مطئله اصلی اینجاست، علیرغم تمام موارد فوق، رییس اتاق اصناف به اتفاق تعدادی از اعضایی که بی چون و چرا از تمام تصمیمات وی حمایت می کنند، کاندیدای انتخابات پیش روی اصناف می باشند و اگر آن ها مجددا در انتخابات موفق شوند آیا می‌تواند نمره خوبی را برای ۲۷ هزار واحد صنفی و تولیدی شهرستان داشته باشد؟

,

انتهای پیام/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه