اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد

صادرات نفتگاز از انبار نفت ساری به کشور افغانستان

صادرات نفتگاز از انبار نفت ساری به کشور افغانستان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت : 8 هزار تن سوخت نفتگاز از مخازن انبار نفت ساری تا اوایل تیر ماه روانه افغانستان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حسینعلی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بر اساس خرید از بورس توسط شرکت‌های مجاز صادرات فرآورده‌های نفتی ، مجوز بارگیری روزانه نفتگاز در بازه زمانی 25 خرداد تا 6 تیر 97 به کشور افغانستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری وظیفه مهیا کردن بسترهای لازم برای بارگیری نفتکش‌ها در شرایطهای متفاوت را بر عهده دارد، تصریح کرد: با آماده سازی میترهای اندازه گیری و باسکول در انبار نفت ساری براساس استاندارد آی پی ای با حضور نمایندگان اداره کل نظارت بر صادرات مواد نفتی توسط واحد مهندسی انبار نفت ساری عملیاتی شده و از دو مخزن ذخیره شده صادرات نفتگاز به افغانستان ممکن شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از اختصاص سه سکوی بارگیری به منظور تسریع در عملیات بارگیری نفتکش‌ها خبر داد و گفت: سودآوری و ارزآوری برای کشور و بهره ‌برداری از ظرفیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از مزایای مهم صادرات نفتگاز به کشور افغانستان است و با این اقدام زمینه اشتغال بسیاری از رانندگان نفتکش فراهم می‌شود.

طالبی بابیان این‌که منطقه ساری انبار استراتژیک با ظرفیت ذخیره‌سازی بالای انواع فرآورده‌های نفتی را در اختیار دارد، گفت: در سال 96 حدود 10 هزارتن نفتگاز به کشورهای افغانستان و عراق از انبار نفت منطقه ساری صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه