اخبار داغ

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان خبر داد؛

سفر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به لرستان/رفع مشکلات خبرنگاران پیگیری می‌شود

سفر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به لرستان/رفع مشکلات خبرنگاران پیگیری می‌شود
مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان گفت: محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دعوت خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان و در جهت رفع مشکلات خبرنگاران به این استان سفر خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک امین ساکی در جمع خبرنگاران گفت:محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بزودی به این استان سفر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

ساکی، گفت: هفته گذشته، در جریان ملاقات با معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایشان با درخواست اینجانب مبنی بر سفر معاون وزیر به لرستان موافقت، و مقرر شد تا طی روزهای آینده در رأس هیاتی به سرزمین شهید عرصه خبر «محمود صارمی» سفر کنند.

,

 

,

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان، افزود: هدف از این دعوت، بازدید میدانی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از خانه مطبوعات، استماع و بررسی مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان و رفع موانع موجود بر سر راه اهالی مطبوعات لرستان است. لذا با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در حال برنامه‌ریزی دقیقی هستیم تا ظرف ۱۰ روز آینده، در فرصتی مغتنم، میزبان مدیران، خبرنگاران و میهمانان ارجمند باشیم.

,

 

,

وی، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده توسط خانه مطبوعات لرستان در این سفر، ادای احترام معاون وزیر ارشاد، هیات همراه، مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران گرامی به مقام شامخ شهدای لرستان، دیدار معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، دیدار با استاندار لرستان و حضور در قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد به‌منظور شرکت در جلسه مشترک با خبرنگاران استان است.

,

 

,

ساکی ادامه داد: دعوت از رئیس‌کل دادگستری لرستان، قضات شعب ویژه رسیدگی به جرائم مطبوعاتی و اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات لرستان جهت شرکت در جلسه مشترک با معاون وزیر ارشاد و اصحاب رسانه استان نیز از جمله برنامه‌هایی است که برای این سفر پیش‌بینی‌شده است.

,

 

,

وی افزود: با عنایت به راه‌اندازی سامانه پیامکی خانه مطبوعات لرستان، مقرر شده تا از تمامی خبرنگاران عضو خانه، به‌منظور شرکت در جلسه مشترک با معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت به عمل آید که امیدوارم این دیدار، نتایج خوبی به همراه داشته و بخشی از مشکلات اصحاب رسانه لرستان را مرتفع کند.

,

 

,

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان در پایان، گفت: اعضای هیات مدیره و بازرسین خانه مطبوعات لرستان برآمده از جمع خبرنگاران استان هستند، لذا با پرهیز از هرگونه شعار، خود را نماینده و خادم اهالی مطبوعات استان دانسته و در مسیر خدمت به این آگاهی بخشان جامعه، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. علی ایحال امیدواریم که این سفر، نویدبخش روزهای خوب برای صاحبان امتیاز، مدیران مسوول، سردبیران، خبرنگاران و کارکنان دفاتر خبری لرستان باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه