اخبار داغ

معاون تبلیغ حوزه علمیه بشاگرد:

اعزام 50 مبلغ حوزوی به مناطق مختلف شهری و روستایی بشاگرد در ماه رمضان

اعزام 50 مبلغ حوزوی به مناطق مختلف شهری و روستایی بشاگرد در ماه رمضان
معاون تبلیغ حوزه علمیه بشاگرد، از اعزام ۵۰ نفر از مبلغ های حوزوی قم و بشاگرد به منظور تبلیغ به مناطق مختلف سطح شهرستان بشاگرد در ماه رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام میران نژاد، معاون تبلیغ حوزه علمیه بشاگرد در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: حوزه علمیه بشاگرد برنامه‌های متعدد فرهنگی، تبلیغی و دینی برای ماه‌ رمضان در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

معاون تبلیغ حوزه علمیه بشاگرد با بیان اینکه مبلغان حوزوی به مناطق مختلف شهرستان بشاگرد اعزام خواهند شد، گفت: در مجموع 50 مبلغ حوزوی از قم و بشاگرد در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شده اند.

,

حجت الاسلام میران نژاد بیان کرد: به ھمت حوزه علمیه شهرستان بشاگرد به منظور برپایی نماز جماعت در سه وعده، راه اندازی محافل قرآن در مباحث روخوانی، تجوید، تفسیر، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی این حوزه علمیه اقدام به اعزام 50 نفر مبلغ حوزوی به مساجد، حسینیه ھا کرده است.

,

وی تصریح کرد: در این ماه مبلغ های حوزوی به عنوان حاملان پیام ھای الھی و نیز درد آشناترین قشر در میان مردم مشتاق و روزه دار حضور پیدا کرده و به ترویج علوم دینی اھتمام خواھند داشت.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: وداع با ماه مبارک رمضان و اقامه نماز عید فطر از برنامه‌های پایانی در این ماه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه