اخبار داغ

معاون استاندار یزد:

رشد «اعتماد عمومی» و «انسجام» بعنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی جامعه/پیشگیری و مدیریت آسیب های اجتماعی نقش سازنده ای در جامعه دارد

رشد «اعتماد عمومی» و «انسجام» بعنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی جامعه/پیشگیری و مدیریت آسیب های اجتماعی نقش سازنده ای در جامعه دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه شورای اداری میبد بیان داشت: رشد «اعتماد عمومی» و «انسجام» بعنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی در جامعه مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، محمدعلی طالبی در جلسه شورای اداری شهرستان میبد با اشاره به اصلاح ساختار در استانداری و فرمانداری های استان بیان داشت: براساس اصلاح ساختاری که در استانداری اتفاق افتاد و با هدف با هدف بهبود روند امور اداری آنها، فرمانداری‌های شهرستان‌ها از تک معاونت به دو معاونت تبدیل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی با تاکید بر تحرک، رونق و پویایی بیشتر و مدیریت بهتر در فرمانداری ها و سایر دستگاههای اجرایی اظهار داشت: فلسفه وجودی ما در نظام به عنوان مسئول اعم از مدیران دولتی و اشخاصی که از طرف مردم به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند، باید خدمت‌رسانی باشد و در این راستا باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا مشکلات و مسائل مردم مرتفع شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد رشد «اعتماد عمومی» و «انسجام» بعنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی در جامعه برشمرد و ابراز داشت: باید اعتماد جامعه و سرمایه‌های اجتماعی خود را تقویت کرده و انسجام را بعنوان بخش مهم و اساسی سرمایه اجتماعی، در جامعه رشد یابد.

,

طالبی با تاکید و توجه مسائل کلان و اصلی جامعه و کنار گذاشتن اختلافات ناشی از پرداختن به موضوعات دست و پا افتاده اذعان داشت: توجه به معیشت مردم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که باید امسال با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، تبلور پیدا کند. در این راستا فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف و توجه به آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری و مدیریت آنها امری مهم و ضروری در جامعه می باشد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد درباره مهمترین وظایف معاونین فرماندار اظهار داشت: مدیریت مسائل داخلی فرمانداری‌ها نظیر ارتباط بین همکاران در فرمانداری، انسجام بخشی به فعالیت‌های فرمانداری و تدوین برنامه‌ها و تشکیل جلسات، پیگیری مصوبات و همکاری و تعامل با ادارت و دستگاهای مختلف از مهمترین وظایف معاونین فرماندار در یک شهرستان می باشد.

,

وی در پایان همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم را خواستار شد و تصریح داشت: پرداختن به موضوع نشاط اجتماعی و امید آفرینی در بین افراد جامعه باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه