اخبار داغ

کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرقدس؛

اجرای طرح «مفتاح الجنه» در ماه رمضان/ تهیه بیش از 500 بسته غذایی برای نیازمندان

اجرای طرح «مفتاح الجنه» در ماه رمضان/ تهیه بیش از 500 بسته غذایی برای نیازمندان
کمک به نیازمندان و دستگیری مستمندان از ارزشمندترین خصلت هایی است که در فطرت انسان نهاده شده و ماه مبارک رمضان فرصتی برای رشد معنوی و انجام کار خیر را فراهم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، کمک به نیازمندان و دستگیری مستمندان از ارزشمندترین خصلت هایی است که در فطرت انسان نهاده شده و ماه مبارک رمضان فرصتی برای رشد معنوی و انجام کار خیر را فراهم می کند. به همین مناسبت امیر عذیری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، در گفتگوی اختصاصی با سرویس آئین و اندیشه قدس خبر برنامه های ماه رمضان را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

عذیری، در ارتباط با حمایت از خانواده های نیازمندان اظهار کرد: کمیته امداد از ماه ها قبل ارتباط با خیرین و دستگاه های کمک رسان را انجام داده و با شرکت ها و صنایعی که در سطح شهرستان هستند با برگزاری جلسات و با مساعدت و توجه ویژه ای که فرماندار نسبت به محرومین دارند، توانسته است بیش از 500 بسته غذایی را برای خانواده های تحت حمایت تهیه کند.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد، سفره های اطعام و افطاری است که برای نیازمندان پهن خواهیم کرد.
عذیری در ارتباط با برگزاری طرح «مفتاح الجنه» افزود: این طرح در طول سال اجرا می شود و ماه رمضان فرصتی است که به شکل پررونق تر و با توجه بیشتر، با همراهی مسئولین شهرستان، فرماندار، امام جمعه، نماینده سپاه، شهردار شهر، اعضای شورای اسلامی و سایر ادارات در قالب طرح «مفتاح الجنه» به خانواده ها سرزده شود تا علاوه بر ارائه کمک ها و برنامه های ویژه در نظر گرفته شده، مسئولین مرتبط از نزدیک مشکلات معیشتی آنها را مشاهده کرده و مرتفع نمایند.
وی افزود: بیش از 4000 نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرقدس هستند که بیشتر آنها زنان سرپرست خانوار و سالخوردگان نیازمند به مساعدت بوده که کمیته امداد با توجه به معذورات خود به آنان کمک می کند.
عذیری با اشاره به ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: از خیرین بزرگوار و کسانی که قلب هایشان در راه کمک به نیازمندان می تپد، انتظار داریم تا با کمک ها و حمایت های خود در این ماه یاری رسان نیازمندان باشند تا برگ زرینی دیگر در شهرستان با کمک رسانی آنان رقم بخورد.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان قدس تصریح کرد: در این راستا توانسته ایم هم افزایی و هم نوایی خوبی شکل دهیم و امیدواریم تا با اجرای این برنامه ها و همکاری مسئولین، ماه رمضانی بهتر از سال های دیگر داشته باشیم.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه