اخبار داغ

تحلیل ویژه فوتبالی:

گزینه های روی میز آقای گل لیگ دسته یک کشور/فرشید پاداش به کدام تیم آری می گوید؟

گزینه های روی میز آقای گل لیگ دسته یک کشور/فرشید پاداش به کدام تیم آری می گوید؟
اکنون که فرشید اقای گل شور و شوق را به جوانان این دیار هدیه داده و مایه مباهات و فخر فوتبال استان و شهرستان شده است،گزینه های زیادی برای آینده فوتبالی خود دارد که به آنها فکر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،حضور نام ها در لیگ یک بی شک توجه رسانه ها را هم به  همراه خواهد داشت و البته این توجه خواه یا ناخواه کشف استعدادهای جوان این رقابت ها را به ارمغان خواهد آورد که این یک حسن بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام, .,

 

,

از سویی توجه رسانه ها به لیگ یک به خاطر حضور نام ها سبب اشاره به کمبودها خواهد شد و اگر در جهت رفع نقایص گام برداشته شود لیگ یک پیشرفت قابل ملاحظه تری خواهد داشت و این کمک می کند در آینده شاهد حضور نام های بزرگ تری در تیم های دسته اولی باشیم.

, .,

این روزها در گوشه و کنار استان و بخصوص ودرمیان تمامی اهالی شهرستان چرام و حتی کشور سخن از جوانی شایسته و سختکوش بر زبانها جاری است که با تلاش و کوشش تحسین برانگیزش و علی رغم تمام مشقت ها، سختی ها و نداری ها در رقابتی نابرابر در مقابل بسیاری از جوانان جویای نام کشور در لیگ فوتبال دسته یک کشور ،آنچنان درخشید تا عنوان اقای گلی این دوره از مسابقات را از ان خود کرد.

, .,

در بالا از نابرابری این رقابت گفتیم چرا که همه میدانیم در فوتبال ایران چه میگذرد و چه لابی گری ها و بگیر و بستان های هنگفتی در پشت درهای بسته صورت میگیرد و بسیار رشوه و زیر میزی رد و بدل میشود تا فلان بازیکن در ترکیب فلان تیم قرار بگیرد. و چه جوان ها و نوجوانهایی که با پشتوانه مالی هنگفت و گاهی هم با زد و بندها و ارتباطات نابجا در تلاش برای رسیدن به جایگاهی در فوتبال این مملکت هستند.

, .,

, ,

اما در این میان، جوانی سختکوش و تلاشگر از منطقه ای محروم ولی سرشار از استعدادهای نهفته و به نمایندگی از نسل جوان و نوجوان این دیار محروم و مظلوم فعل خواستن را به خوبی صرف کرد.

,

نداری ها و فقر و محرومیت ها را در زیر پاهای استوارش له کرد و تمام مشکلات را دریبل زد تا به دروازه خوشبختی برسد و فوتبال ایران و در نهایت، لیگ دسته یک فوتبال کشور در مقابل اقای گل خود سر تعظیم فرو بیاورد.

,

آری فرشید اقای گل ،جوان رعنا و خوش اتیه ای که نشان داد که فقر، محرومیت،نداری ها و نداشتن ارتباطات قوی و زد بندهای مرسوم این روزهای فوتبال را تنها و تنها با توکل بر خداوند رحیم و با جدیت در تمرینات.عزم راسخ و با فعل خواستن میتوان شکست داد.

,

, ,

اکنون که فرشید اقای گل شور و شوق را به جوانان این دیار هدیه داده و مایه مباهات و فخر فوتبال استان و شهرستان شده است.

, .,

فرشید پاداش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چرام از پیشنهاد های خود برای آینده فوتبالی خود گفت.

,  پایگاه خبری تحلیلی چرام, .,

وی افزود:در حال مشورت با مدیر برنامه ها و مشاورهای خود در جهت یک انتخاب است.

, .,

آقای گل لیگ دسته یک کشور افزود:پیشنهادهایی در نیم فصل اول از تیم هایی همچون تراکتورسازی،پارس جنوبی،پیکان و سپیدرود داشتم ولی درحال حاضر با مشاورهایم برای تصمیم مناسب صحبت میکنم.

, .,

, ,

با این شرایط فرشید پاداش آقای گل لیگ دسته یک کشور در حال بررسی پیشنهاد های خود از تیم های مختلف لیگ برتر است که امیدواریم انتخاب مناسبی داشته باشد.

, .,

اما باید گفته شود که تیم های بزرگ  در داخل کشور بازیکنان با استعداد لیگ های پایین تر را وارد ماراتن لیگ برتر خواهد کرد.

, .,

نتیجه تصویری برای مهدی طارمی

, نتیجه تصویری برای مهدی طارمی,

بعنوان مثال میتوان به مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس اشاره کرد که سمت آقای گلی خود را حفظ  و از لیگ یک وارد لیگ برتر شد.

,  مهدی طارمی, لیگ,

از طرفی داریوش شجاعیان پیش از بازی در لیگ برتر، عضو تیم بهمن شیراز در دسته دو بود. در جریان یک بازی تدارکاتی پیش از فصل در برابر گسترش فولاد تبریز، فراز کمالوند قراردادی دو ساله به او پیشنهاد کرد. شجاعیان در پایان لیگ پانزدهم، با حضور در ۲۸ بازی و به ثمر رساندن ۵ گل و کسب امتیاز میانگین ۲٫۷۵ از وبسایت برنامه ۹۰، جزو ۱۰ بازیکن برتر فصل قرار گرفت.وی در فصل نقل و انتقالات ۹۶–۹۷ با قراردادی سه ساله به باشگاه استقلال تهران پیوست و به گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد.

, داریوش شجاعیان,  , .,

Dariush Shojaeian 2018.jpg

, Dariush Shojaeian 2018.jpg,

همچنین مهدی ترابی،کار خود را به عنوان بازیکن فوتبال از تیم نوجوانان سایپا تهران آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ توسط مجتبی تقوی به تیم اول سایپا تهران دعوت شد و در اولین بازی در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مقابل مس کرمان به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت.وی اکنون برای باشگاه فوتبال سایپا تهران در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست وینگر بازی می‌کند.

,  مهدی ترابی,

نتیجه تصویری برای مهدی ترابی

, نتیجه تصویری برای مهدی ترابی,

اما به هرحال باید بازیکن شهرستانمان را حمایت کرده و فرشید پاداش نیز با مشاوران و مدیر برنامه های خود تصمیم و انتخاب مناسبی برای آینده خود بگیرد.

, .,

گفتنی است که بالارفتن نخبگان و افراد با استعداد شهرستانمان برای ما نیز افتخار است و همه ی شهروندان چرام و حتی استان برای فرشید پاداش آرزوی موفقیت داریم.

, .,

 

,

انتهای پیام/

, /]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه