اخبار داغ

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سمنان خبر داد:

135 زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در انتظار حمایت/ برگزاری جشن گلریزان در 4 نقطه استان

135 زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در انتظار حمایت/ برگزاری جشن گلریزان در 4 نقطه استان
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سمنان از برگزاری جشن گلریزان در 4 نقطه استان خبر داد و گفت: 135 زندانی جرائم غیر عمد استان چشم انتظار حمایت های خیران برای آزادی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدهادی نقیبی مدیرنمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت درخصوص برگزاری جشن گلریزان گفت: جشن‌ گلریزان در شهرستان های دامغان، شاهرود، سمنان و گرمسار با هدف دستگیری از زندانیان جرائم غیرعمد در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

نقیبی با بیان اینکه جشن گلریزان شهرستان سمنان امشب در باغ شهر برگزار خواهد شد، افزود: این جشن 7 خرداد در کانون شهید بهشتی شاهرود، 9 خردادماه در تالار فرهنگیان گرمسار و 20 خرداد در تالار جوان دامغان برگزار خواهد شد.

,

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سمنان با بیان اینکه اکنون 135 نفر در سطح استان سمنان به سبب جرائم غیر عمد در زندان هستند گفت: از این تعداد 47، 48 ، 28 و 12  نفر به ترتیب در زندان شهرستان های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان بسر می برند.

,

وی با اشاره به اینکه بیشترین جرائم غیر عمد زندانیان استان مربوط به مالی است، اظهار کرد: تصادف، چک بلا محل، مهریه و نفقه از جمله جرائم غیر عمد زندانیان محسوب می شود.

,

مدیرنمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد استان سمنان همچنین تصریح کرد: امیدوارم با کمک های خیرین و نهادهای دولتی و خصوصی در جشن گلریزان امسال امکان آزادسازی حداکثر زندانیان نیازمند از زندانهای استان فراهم شود.

,

نقیبی با بیان اینکه 71  زندانی جرائم غیر عمد در جشن گلریزان سال گذشته آزاد شدند، اظهار کرد: بدهی این زندانیان بالغ بر 36 میلیارد و 400 میلیون ریال بود که با اقدامات زندان ها و ستاد دیه از شاکی ها رضایت گرفتند.

,

وی با اشاره به کمک بیش از 2 میلیارد و 818 میلیون ریالی خیران و نیکوکاران استان سال گذشته برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان گفت: کمک های مردمی برای آزاد سازی زندانیان در سال 96 بیش از 50 درصد رشد داشت چراکه خیران در سال 95 بیش از یک میلیارد 828 میلیون ریال کمک کردند.

,

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سمنان همچنین اظهار کرد: امیدواریم در جشن گلریزان 97 با کمک‌های خیران، تخفیف شکات و پرداخت بلاعوض افراد دربند از زندان آزاد شوند به آغوش گرم خانواده بازگردند.

,

نقیبی با اعلام شماره حساب های این ستاد برای اعطای کمک های مردمی افزود: مردم استان سمنان می توانند هدایای نقدی خود را به شماره حساب 32517859/10   بانک ملت و 0105701687005  نزد بانک ملی و یا از طریق تلفن همراه با کد #7777023*780* واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه