اخبار داغ

نماینده مردم دامغان در مجلس:

تصمیم گیری در خصوص جابجایی ادارات کل برعهده دولت است

تصمیم گیری در خصوص جابجایی ادارات کل برعهده دولت است
نماینده مردم دامغان در مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان دولت در خصوص جابجایی ادارات کل جلسات مکرری برگزار کرده‌اند، گفت: تصمیم گیری در خصوص جابجایی ادارات کل برعهده دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص انتقال اداره کل راه و ترابری به مرکز استان سمنان گفت: تصمیم‌گیری پیرامون این موضوع برعهده دولت است و بنده وارد مسائل شهرستانی نمی‌شوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با تاکید بر اینکه مسئولان دولت در خصوص جابجایی ادارات کل جلسات مکرری برگزار کرده‌اند، افزود: این امر نیازی به سر و صدا کردن ندارد و نباید به گونه‌ای به این موضوعات خط داد تا خدای نخواسته حوادثی شبیه کازرون در استان پیش بیاید.

,

نماینده دامغان در مجلس تصریح کرد: دشمن پشت این قضایا قرار دارد و منافقین نیزدر داخل کشور فعال هستند لذا باید در خصوص اینگونه مسائل مراقبت شود.

,

حسن‌بیگی با بیان اینکه به دنبال حفظ وحدت و امنیت در داخل کشور هستیم، اظهار کرد: بسیاری از افراد به دنبال برهم زدن امنیت روانی مردم در کشور هستند.

,

وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید مسئله پیش آمده در استان را پیگیری کنند، بیان کرد: دولت باید بر اساس ضوابط و مقرراتی که وجود دارد به مجلس جوابگو باشد که علت این موضوع چیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه