اخبار داغ

فرماندار قرچک:

مراسم‌های 14 و 15 خرداد هر چه باشکوه‌تر برگزار شود/ امام امنیت، عزت و استقلال را برای ایران به ارمغان آورد

مراسم‌های 14 و 15 خرداد هر چه باشکوه‌تر برگزار شود/ امام امنیت، عزت و استقلال را برای ایران به ارمغان آورد
فرماندار شهرستان قرچک بابیان اینکه امام امنیت، عزت و استقلال را برای ایران به ارمغان آورد، گفت: مراسم‌های 14 و 15 خرداد هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; مسعود مرسل پور در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با دستور جلسه هماهنگی تمامی دستگاه‌ها وادارات جهت برگزاری باشکوه مراسم‌های 14 و 15 خرداد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، به حرکت خودجوش مردم ایران اسلامی در سالروز وفات امام راحل اشاره کرد و افزود: همه‌ساله در سالروز وفات امام خمینی (ره) شاهد حضور خیل عظیم جمعیت از جای‌جای میهن اسلامی به‌ویژه استان‌های هم‌جوار در مرقد و بارگاه ملکوتی آن بزرگوار هستیم و انشا الله در سال جاری و سال‌های آتی نیز منتظر تکرار این حرکت بی‌بدیل مردمی خواهیم بود چراکه این مراسم جزء مراسم های مهم ملی و مذهبی ما بشمار می‌رود.
وی از دستورالعمل ستاد استانی بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) که به شهرستان‌های استان ابلاغ‌شده است، سخن گفت و اظهار داشت: شهرستان قرچک در استان تهران دو مسئولیت خطیر به عهده دارد یکی از این مسئولیت‌ها مربوط به موضوع میزبانی و اسکان زائرین است که در سنوات گذشته این تجربه را داشته‌ایم و بافضل الهی و همکاری وهم یاری شما عزیزان در مراسم آتی سال جاری نیز تکرار خواهد شد.
مرسل پور تصریح کرد: وظیفه سنگین‌تری که در این مراسم داریم موضوع اعزام مشتاقان و دلدادگان حضور در مراسم پرفیض سالگرد ارتحال امام (ره) از شهرستان قرچک است که باید به نحو احسن این مهم انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,
,
,

فرماندار شهرستان قرچک بابیان اینکه مراسم‌های 14 و 15 خرداد هر چه باشکوه‌تر در سطح شهرستان برگزار شود، افزود: با بهره‌گیری از سخنان استاندار تهران در جلسه استانی بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، پاسداشت و بزرگداشت این روز مهم بیش از آنکه وظیفه اداری باشد، کاری با نیت خالص قلبی است، چراکه ما هر چه در جمهوری اسلامی ایران داریم از برکت وجود امام راحل است.
وی بابیان اینکه امام امنیت، عزت و استقلال را برای ایران به ارمغان آورد، گفت: امنیت، عزت در سراسر گیتی، استقلال، فرهنگ ایثار و شهادت همگی به دلیل تحولی است که حضرت امام خمینی (ره) توانست در تاریخ رقم‌زده و ثبت نماید.
وی در پایان ایراد سخنرانی همه دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان را تشویق به اهتمام کافی در عملیاتی نمودن رویکرد کرد و گفت: با این نگاه و فلسفه به دنبال بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) باشیم تا بتوانیم به مدد پروردگار قادر، برنامه‌هایی متناسب با شأن و منزلت مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی شهرستان قرچک برگزار نماییم.
در پایان جلسه اعضای کمیته‌های مختلف ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان قرچک توسط فرماندار انتخاب شدند.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه