اخبار داغ

سخنگوی شورای اسلامی شهرگلستان

مسائل فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مورد توجه ویژه شورای اسلامی شهر قرار دارد/ کمبود فضاهای آموزشی گلستان در آینده به یک بحران تبدیل می شود

مسائل فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مورد توجه ویژه شورای اسلامی شهر قرار دارد/ کمبود فضاهای آموزشی گلستان در آینده به یک بحران تبدیل می شود
سخنگوی شورای اسلامی شهرگلستان گفت: تعداد دانش آموزان کلاس‌های برخی مدارس شهرگلستان به 45 نفر رسیده است که این کمبود فضای آموزشی در آینده سبب ایجاد بحران در شهر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی مرحمتی سخنگوی شورای اسلامی شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه باتاکید بر لزوم توسعه همزمان و همه جانبه نقاط مختلف شهر، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری در اجرای  پروژه‌های عمرانی و همچنین ارائه خدمات شهری تلاش می کند تا تمام محله‌های شهرگلستان به صورت یکسان از امکانات برخوردار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد دوره پنجم شورای اسلامی شهرگلستان با به امروز قابل قبول است، تبیین کرد: توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مصوبات شورای پنجم همیشه مورد توجه قرار گرفته است و در طول این مدت احداث چندین کتابخانه و فرهنگسرا را مصوب کردیم  که در محله‌های مختلف شهرگلستان جانمایی شده است.

,

مرحمتی در رابطه با اهمیت اهمیت حمایت از نخبگان و افتخار آفرینان، گفت: در شهرستان بهارستان به ویژه شهرگلستان نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بسیاری سکونت دارندکه باعث افتخار و سربلندی شهر و شهروندان می باشند که ما می بایست فضا را برای هرچه بهتر شکوفا شدن این نخبگان فراهم کنیم.

,

وی با اشاره به برنامه‎‌‌های مجموعه مدیریت شهری در خصوص حمایت از نخبگان، عنوان داشت: تلاش ما بر این است تا علاوه‌بر تجلیل و تکریم نخبگان و افتخار آفرینان شهر، فضاهایی نظیر فرهنگسرا، کتابخانه و پژوهش سراها که مورد نیاز و مطالبه دانشجویان و دانش آموزان است، تامین نماییم و از این طریق زمینه برای شکوفایی هرچه بهتر آنان فراهم شود.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهرگلستان درپایان باتوجه به تراکم جمعیت دانش آموزی بالای مدارس شه، خاطرنشان کرد: این موضوع در آینده می تواند به بحرانی برای شهرگلستان بدل شود، چراکه هم اکنون برخی کلاس‌ها با 45 دانش آموز در شهرستان بهارستان برگزار می شود که این امر به دلیل کمبود فضاهای آموزشی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه