اخبار داغ

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان:

کمرنگ شدن روحیه انقلابی در حوزه های علمیه جبران شود / دشمن چشم دیدن چهل سالگی انقلاب را ندارد

کمرنگ شدن روحیه انقلابی در حوزه های علمیه جبران شود / دشمن چشم دیدن چهل سالگی انقلاب را ندارد
مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان گفت: در حال حاضر کمرنگ شدن روحیه انقلابی در حوزه های علمیه ضعفی است که باید جبران شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین "سید محسن طاهری" پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وجود بسیج طلاب رکن اصلی و عامل انقلابی ماندن حوزه های علمیه در جامعه امروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) تصریح کرد: تقویت طلاب و روحانیون در زمینه انقلابی گری می تواند بسیار موثر و حائز اهمیت باشد. طلاب جوان در فعالیت درسی شان وقتی مشغول هستند گاهی اوقات نسبت به مسائل انقلاب شاید غفلت کنند.

,

"طاهری" با بیان اینکه وجود پایگاه بسیج در حوزه های علمیه بسیار ضروری است خاطر نشان کرد: اگر در مدارس علمیه کمبودی پیش آمد یا در این خصوص کم کاری پیش بیاید وجود پایگاه بسیج طلاب می تواند این خلاء را پر کند.

,

وی ادامه داد: بسیاری از ارتباطات گاهی منشاء برکات بسیاری می شود. وقتی ارتباط ایجاد شد رفاقت ایجاد می شود و مشکلاتی هم به همین منوال رفع خواهد شد. در حال حاضر ضعفی در استان موجود است منشاء آن هم کمرنگ شدن روحیه انقلابی در بین طلاب استان است.

,

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) در با اشاره به حفظ روحیه انقلابی گری در حوزه های علمیه متذکر شد: زمینه این روحیه در طلاب وجود دارد ولی به خوبی فضایی به طلاب داده نمی شود تا بتوانند به ونحو احسن فعالیت کنند.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بحث انقلابی گری فقط صرف مسائل سیاسی نیست، عمل به مسائل انقلاب و تقویت آن توسط مبلغین ما در سطح استانی که تریبون در اختیار دارند باعث تقویت انقلاب می شود.

,

"طاهری" با بیان اینکه مباحث تبلیغی ما باید به روز باشد افزود: ما چه در صحنه باشیم یا نباشیم دشمن کار خودش را انجام می دهد، پس بهتر است ما در صحنه باشیم تا فعالیت دشمنان به نتیجه ننشیند.

,

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) گفت: امروز دشمنان ما همزمان با چهل سالگی انقلاب نهایت تلاش خودشان را به کار بسته اند تا عمر انقلاب به ۴۰ سالگی نرسد، بهم زدن برجام و ایجاد تحریم های متعدد هم در راستای همین امر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه