اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

سخنرانی امیر دریابان شمخانی در راهپیمایی روز قدس زنجان/۱۵خرداد نقطه عطف و حرکت طوفنده مردم ایران است

سخنرانی امیر دریابان شمخانی در راهپیمایی روز قدس زنجان/۱۵خرداد نقطه عطف و حرکت طوفنده مردم ایران است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در استان زنجان، امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، سید سعید حسینی در جلسه کمیته برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس،اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای بزرگداشت مراسم های 14 و 15 خرداد در زنجان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس سخنران مراسم روز ۱۴ خرداد در زنجان است، ادامه داد: به دلیل قرار گرفتن در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های سال جاری با شکوه بیشتری برگزار می شود.

,

 حسینی با اشاره به اینکه مراسم ۱۴ خردادماه همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره)  و سی‌امین بهار مقام معظم رهبری در زنجان برگزار می شود، افزود: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

,

وی ۱۵ خرداد را نقطه عطف و حرکت طوفنده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: از این رو این روز تاریخ اتقلاب اسلامی این روز از جایگاه مهمی برخوردار است. 

,

 حسینی با اشاره به شهادت 120 نفر در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیان داشت: امسال پس از ۷۰ سال از تشکیل رژیم منحوس صهیونسیت ،با دستور رئیس‌جمهور فعلی آمریکا قدس خانه فلسطینیان به پایتخت صهیونیست‌ها معرفی شد.

,

حسینی با بیان اینکه ۱۴ خرداد به عنوان روز بزرگذاشت امام خمینی (ره) از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: مردم آزادی‌خواه جهان به اهمیت این روز آگاه هستند.

,

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تقارن روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه امسال با شب‌های لیالی قدر،افزود: ضروری است در این عرصه برنامه‌ریزی مطلوب و گسترده‌ای در راستای حضور گسترده مردم و تبیین راه و مشی نظام و امام راحل برای نسل جوان انجام گیرد. 

,

 وی گفت: مراسم روز ۱۴ خردادماه ساعت ۲۲ در محل حسینیه ثارالله واقع در اتوبان ۲۲ بهمن برگزار می شود.

,

 حسینی با بیان اینکه صبح روز ۱۴ خرداد ویژه برنامه ارتحال امام خمینی (ره) به میزبانی آستانه مقدس امام‌زاده سید ابراهیم (ع) برگزار می شود، ادامه داد: حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان و هیئات مذهبی از ساعت ۱۰ صبح به سمت آستانه متبرک این امام‌زاده از دیگر برنامه ها است.

,

این مسئول از برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: امسال سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در استان زنجان، امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی خواهد بود، این مراسم از ساعت ۱۰ صبح از میدان قائم به سمت مصلی خاتم‌الانبیا برگزار می شود..

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه