اخبار داغ

تقاطع های حادثه ساز شهر قروه و بی توجهی مسئولین / جای خالی چراغ های راهنمایی رانندگی در چهارراه های پرخطر

تقاطع های حادثه ساز شهر قروه و بی توجهی مسئولین / جای خالی چراغ های راهنمایی رانندگی در چهارراه های پرخطر
متاسفانه در حالی که در سطح شهرهای کشور شاهد رشد و ترقی در تمامی ابعاد ترافیک شهری هستیم اما در شهرستان قروه هنوز هم هستند تقاطع هایی که بدون علائم مناسب راهنمایی و رانندگی رها شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، عصر روز گذشته حادثه ای ناگوار در یکی از چهارراه های پرخطر و بدون چراغ راهنمایی رانندگی شهر قروه رخ داد که مرد میانسالی در اثر سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی شدیدی شد تا یکبار دیگر سانحه ای دردناک در یکی از چهارراه های بدون چراغ راهنمایی و رانندگی قروه رخ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

متاسفانه هم اکنون در سطح شهر قروه چهارراه ها و سه راهی های بسیاری هستند که بدون علائم مناسب راهنمایی و رانندگی رها شده اند و خطرات و آسیب های ناشی از آن را مردم متحمل می شوند.

,

حادثه دیروز و یا حوادثی که در طی سال های گذشته در این تقاطع های پرخطر رخ داده است باید زنگ خطری برای مسئولینی باشد که رسالت خدمت به مردم را برعهده دارند و بر مسند ریاست تکیه کرده اند.

,

چهارراه خیابان ابوذر که با اتصال بلوار رستگاران به زودی یکی از پرتردد ترین مسیرهای سطح شهر خواهد بود یکی از این چهارراه هایی است که روز گذشته شاهد حادثه ای دردناک بود، چهارراه پروین اعتصامی دیگر چهارراهی است که هر روز اگر حادثه ای در آن رخ ندهد جای شکرگزاری دارد و در حالی که پایه های ایجاد چراغ راهنمایی رانندگی نیز در آن نصب شده است اما تاکنون شاهد ایجاد آن در این مکان نبوده ایم.

,

چهارراه خیابان شهید طالقانی دیگر تقاطع پرخطر شهر قروه محسوب می شود که به دلیل اتصال بیش از 5 مدرسه در این محدوده به پر رفت و آمد ترین مکان در ساعاتی از طول روز تبدیل می شود که خطرات آن بیش از هر کسی متوجه کودکان دبستانی است.

,

سه راهی شهید طالقانی منتهی به خیابان شریعتی دیگر تقاطع پرخطری است که سخن گفتن از آن برای مسئولین حکایت مثال شنیدنی زیره به کرمان بردن است و کمتر کسی است که حوادث این تقاطع متوجه او نشده باشد.

,

سه راهی خیابان ابوذر به سمت خیابان شریعتی نیز دیگر مسیر پرترددی است که فارغ از چراغ راهنمایی رانندگی، هیچ نوع علائم مناسبی نیز ندارد و بماند تقاطع هایی که جای نام بردن از آنها در این کوتاه نمی گنجد.

,

متاسفانه مشخص نیست مسئولین چه زمانی همت به ایجاد چراغ راهنمایی رانندگی در این مکان ها خواهند داشت و کدام حادثه و خدایی ناکرده کدام مرگ بر اثر سانحه رانندگی تلنگری خواهد شد تا نسبت به ایجاد چراغ راهنمایی رانندگی و یا حداقل علائمی مناسب در این محدوده ها اندیشه ای داشته باشند.

,

, , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه