اخبار داغ

پیکر مطهر شهید «چلویی» در همدان تشییع شد

پیکر مطهر شهید «چلویی» در همدان تشییع شد
پیکر مطهر جانباز شهید «حاج امیر چلویی» جانباز 50 درصد دفاع مقدس امروز 31اردیبهشت ماه در همدان تشیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «حاج امیر چلویی» از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در میان حزن و اندوه مردم شهیدپرور همدان و با حضور مسئولین استانی، خانواده های معظم شهدا، همرزمان آن بزرگوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

این مراسم از ساعت 9:30 صبح در میدان باباطاهر همدان از مقابل درب سپاه انصارالحسین(ع) آغاز شد و پس از اقامه نماز پیکر مطهر شهید توسط آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، مردم شهیدپرور همدان تشییع شد.

,

مردم دارالمومنین به ویژه جوانان همدانی با حضور گسترده خود در مراسم تشییع این شهید با اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق دوباره ای کردند.

,

لازم به ذکر است؛ جمعی از فرماندهان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم حضور داشتند و تابوت پیکر همرزم خود را بر دوش گرفتند و با او وداع کردند.

,

گفتنی است: جانباز شهید «چلویی» از سرداران و بنیانگذاران سپاه همدان که به عنوان مدیرکل بنیاد جانبازان همدان، مسئول بنیاد تعاون نیروی زمینی سپاه، مسئول خدمات کارکنان سپاه مرکز و مسئول آماد پشتیبانی سپاه همدان خدمت و ایفای نقش کرده بعد از 5 سال بستری و تحمل درد و رنج جانبازی در روز صبح دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

,

مراسم ترحیم و گرامیداشت این شهید ارزشمند نیز امروز از ساعت 21:30 در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه