اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

نظارت معاونت بهداشت با شروع فصل گرما در یزد تشدید خواهد شد

نظارت معاونت بهداشت با شروع فصل گرما در یزد تشدید خواهد شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: با شروع فصل گرما در یزد نظارت و نمونه‌گیری‌ها تشدید خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ «دکتر محمدرضا دهقانی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های معاونت بهداشت ترویج بهداشت و ارتقاء سلامت مردم است، خاطرنشان کرد:بخشی از آموزش‌های سلامت توسط خود مردم با عنوان گروه‌های همیار سلامت انجام می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, یزدرسا,

وی ادامه داد: افزایش سواد سلامتی مردم بخشی از برنامه‌هایمان است که کارهایی هم در این زمینه انجام شده است و درصددیم کارهای جدیدی را با همکاری معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد شروع کنیم.

,

دکتر دهقانی با تأکید بر ضرورت آموزش و بالا بردن سطح سواد سلامت مردم گفت: مردم باید به این باور برسند عواملی که در بهبود زندگی‌شان مؤثر است را تقویت کنند.

,

وی با اشاره به ترویج بهداشت از طرق مختلفی انجام‌گرفته است، اذعان کرد: درصدد هستیم که سبک آموزش سلامت را به سمت آموزش‌های هوشمند ببریم و با تولید چندرسانه‌ای و با استفاده از رسانه‌ها و وسایل ارتباط‌جمعی به میدان بیاییم و مردم را به تغییر سبک زندگی‌شان آگاه کنیم.

,

این مقام مسئول بالا بردن دقت مردم در مورد محصولات مورداستفاده را اهداف معاونت بهداشت برشمرد و تأکید کرد: تا وقتی‌که مردم خودشان مطالبه گر نباشند به‌عنوان یکی ارگان‌های نظارتی و آموزشی که می‌خواهیم به‌سلامت مردم کمک کنیم، موفقیت کاملی نخواهیم داشت؛ وقتی موفقیتمان کامل خواهد بود که خود مردم مطالبه گر باشند.

,

وی اذعان کرد: درصدد هستیم تا پوشش خود را بالا برده و تمام مردم را تحت پوشش مراقبین سلامت ببریم؛ تاکنون 60درصد جمعیت در مناطق شهری و 100 درصد جمعیت در مناطق روستایی تحت پوشش مراقبین سلامت قرارگرفته‌اند.

,

دکتر دهقانی افزایش رضایتمندی مردم از خدمات را اولویت معاونت بهداشت علوم پزشکی یزد عنوان کرد و گفت: تاکنون رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی خوب بوده است و ما در حوزه سلامت تلاش می‌کنیم تا رضایت 100درصدی مردم را جلب کنیم.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطرنشان کرد: با توجه به کم‌آبی و خشک‌سالی و با شروع فصل گرما در یزد نظارت و نمونه‌گیری‌ها تشدید خواهد شد و در این زمینه برنامه‌های کاملی خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه