اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

۶۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک و در شرف تملک بانک‌ها قرار دارد

۶۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک و در شرف تملک بانک‌ها قرار دارد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در مجموع ۶۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک و در شرف تملک بانک‌های عامل قرار می‌گیرد از واحدهای مذکور، ۱۸ واحد تولیدی فعال بوده و مابقی غیر فعال و راکد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، حمیدرضا خانپور صبح امروز در دیدار با مدیر یکی از امور شعب بانک‌ها در دفتر شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کالای ایرانی و نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط طرح رونق کسب و کار مبنی بر تعیین و تکلیف واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد واحدهای صنعتی و تولیدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: در این راستا واحدهایی که به هر نحوی در جانشینی بانک‌های عامل قرار دارند شناسایی و با کمک دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌های عامل برای ایجاد رونق اقتصادی مجدد راه اندازی و به چرخه تولید بازمی‌گردند.

این مسئول از راه اندازی ۳۷ واحد صنعتی و تولیدی راکد از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اذعان کرد: ۲۷ واحد تولیدی و صنعتی نیز در شرف جانشینی بانک‌های عامل هستند که در مجموع ۶۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک و در شرف تملک بانک‌های عامل قرار می‌گیرد از واحدهای مذکور، ۱۸ واحد تولیدی فعال بوده و مابقی غیر فعال و راکد هستند.

خانپور اجاره به شرط تملیک، گرفتن شریک تجاری، استهمال بدهی و بخشش جرائم را از مهمترین موضوعات و پیشنهادات مطرح شده برای تعیین و تکلیف این واحدهای تولیدی تحت تملک بانک‌ها عامل استان عنوان کرد.

وی در پایان خواستار همکاری مدیران اقتصادی و بانک‌ها برای بازگشت واحدها به سرمایه گذاران و فعال سازی واحدها شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه