اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک:

3000 قرچکی به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند

3000 قرچکی به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک گفت: 3 هزار نفر از این شهرستان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ علی‌اصغر شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار کرد:امام خمینی (ره) اسطوره صبر و استقامت در برابر استکبار جهانی بوده که ملت‌ها و ابرقدرت‌های زورگوی جهان را با قدرت اراده و ایمان قوی خود به زانو درآورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

وی افزود: ایستادگی و صلابت و سخنان گوهربار و نافذ امام خمینی (ره) عاملی در راستای انسجام و یکپارچگی ملت ایران در برابر رژیم منحوس پهلوی بوده و بسترساز توسعه و عمران و آبادانی و رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی بوده است.
شهیری خاطرنشان کرد: ملت ایران در این اجتماع باشکوه بار دیگر با رهبر معظم انقلاب که ولایت ایشان برگرفته از ولایت امام خمینی (ره) بوده تجدید بیعت خواهند کرد تا بار دیگر انقلاب و نظام با دست باکفایت ایشان به مسیر خود اصلی خود هدایت شود.

, آ,
,

وی بیان کرد: اگر حرکت اندیشمندانه حضرت امام خمینی (ره) نبود انقلاب اسلامی ایران به‌وجود نمی‌آمد و پست و منصبی برای ما ایجاد نمی‌شد، این فرصت را مغتنم بشماریم و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک تصریح کرد: کشورهای خارجی و دشمنان قسم‌خورده نظام چشم به مراسم ارتحال دوخته‌اند، بنابراین این مراسم باید نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شود تا مشت محکم بر دهان استکبار جهانی بخورد.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) مقارن با ماه مبارک رمضان است، امسال میهمان خارج از استان نداریم و برنامه‌های خود را برای اعزام نیروهای انقلابی شهرستان باید انجام دهیم و با اتحاد و همدلی باید بهترین مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در قرچک برگزار شود.

,

شهیری گفت: قرچک در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، سه هزار سهمیه برای اعزام دارد که در روز 14 خرداد به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

,

وی اظهار کرد: برای بهتر برگزار شدن مراسم ارتحال مشارکت مسؤولان را در‌خصوص اعزام زائران حضرت امام می‌طلبد.

, مسؤولان,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک گفت: در روز 15 خرداد مراسم گل‌باران مشهد شهدای قیام 15 خرداد سال 42 را در این شهرستان با‌حضور مسؤولان استانی و در همان روز مراسم بزرگداشت شهدای 15 خرداد برگزار خواهیم شد.

, مسؤولان,

انتهای پیام/

, انتهای]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه