اخبار داغ

فرماندار شهرستان بهارستان:

روند پیشرفت پروژه زیرگذر سه راهی آدران رضایت بخش است

روند پیشرفت پروژه زیرگذر سه راهی آدران رضایت بخش است
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: روند پیشرفت پروژه زیرگذر سه راهی آدران رضایت بخش و پیگیری‌ها و فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری گلستان لایق تقدیر می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به بازدید از پروژه زیرگذر سه راه آدران، بیان داشت: این پروژه بزرگ با روند مناسبی درحال پیشرفت است و بدون تردید تکمیل این پروژه ثمرات ویژه‌ای برای شهرگلستان و شهرستان بهارستان خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه از پپیگری‌ها و فعالیت‌های علیرضا عرب شهردار شهرگلستان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: اجرای این پروژه ملی در اصل نشانگر وجود اراده‌ای قوی در مجموعه مدیریت شهری گلستان برای انجام پروژه‌های زیرساختی می باشد.

,

سلیمان‌پور همچنین در رابطه با وضعیت همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در اجرای پروژه زیرگذر سه راهی آدران، تصریح کرد: در بازدی انجام شده رئیس اداره گاز نیز حضور داشت، که رضایت خود را از روند همکاری‌ها و اجرای پروژه به وی اعلام کردم.

,

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه زیرگذر سه راهی آدران ترافیک محور جاده ساوه را تاحد بالایی کاهش خواهد داد، عنوان داشت: بدون تردید تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه سبب کاهش بار ترافیکی شهرگلستان و همچنین شهرستان بهارستان و جاده ساوه می شود که به نوعی رسیدگی به یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان به حساب می آید.

,

فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف در سطح شهرگلستان درحال اجرا می باشد، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری گلستان با اجرای چندین پروژه مهم از روزمرگی خارج گردیده و نشان داده است که در خدمت صادقانه به شهروندان گلستانی پیشگام و کوشا می باشد، چراکه توسعه همزمان و پایدار محله‌های مختلف شهر در اجرای این پروژه‌ها مدنظر قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه