اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس:

اسکان خانواده‌های بی‎سرپرست مشکلات را در پردیس افزایش می‌دهد

اسکان خانواده‌های بی‎سرپرست مشکلات را در پردیس افزایش می‌دهد
پردیس یکی از شهرستا‌هایی است که دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی می‌باشد که حمایت و برنامه ‌ریزی برای رشد و توسعه آن ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ربابه نجف آهی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس در گفت‎وگو با خبرنگار زنان خبر گفت: شهرستان پردیس برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خوب و تاثیرگذار در راستای ارتقای فرهنگ تلاش می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان در جامعه بسیار ضروری است و باید به آن پرداخته شود، دغدغه ما کاهش و رفع مشکلات در حد توان است.

,

نجف آهی با اشاره به بانوان سرپرست خانوار بیان کرد: زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست به دلیل شرایط زندگی دارای مشکلات عدیده‌ای هستند که باید برای کاهش آسیب‌ها نسبت به بهبود وضعیت زندگی آنان اقدام شود.

,

وی در مورد اسکان زنان بی‎سرپرست اذعان داشت: اسکان خانواده‌های بی‎سرپرست و بدسرپرست به صورت گسترده در شهرستان پردیس یکی از برنامه‌هایی است که در آینده با برنامه ریزی برخی مسئولین انجام خواهد شد، این موضوع چالش و مشکلات زیادی در را در پردیس ایجاد خواهد کرد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس ادامه داد: یکی از معضلات شهرستان پردیس اعتیاد است، اعتیاد سرپرست خانواده ضربه‌های بسیار بدی به همسر و فرزندان ایجاد می‎کند که منجر به طلاق، متلاشی شدن خانواده و... می‎شود.

,

وی خاطرنشان کرد: پردیس منطقه صنعتی خرم‌دشت است و بسیاری ازبانوان شاغل و کارگر هستند که برای امرار معاش خود باید کارگری کنند.

,

نجف آهی با تاکید بر توانمند سازی بانوان گفت: زنان سرپرست خانوار و بی‌سرپرست نیازمند حمایت جدی هستند و مسئولین باید در راستای توانمند سازی آنان همت کنند تا در این راستا برای استقلال کاری، کمک به تولید و فروش محصولات آنان اقدام عملی شود.

,

وی یادآور شد: ظرفیت کارآفرینی بانوان در شهرستان پردیس وجود دارد، با برنامه ریزی هدف دار در سطح گسترده باید بانوان نیازمند شناسایی شوند و ادارات و سازمان‌های مربوطه با آموزش وارائه تسهیلات کارآفرینی حمایت‎های لازم را برای آنان انجام دهند.

,

انتهای متن/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه