اخبار داغ

در گفتگو با کارشناس ارشد مسائل کسب و کار مطرح شد؛

ثبات در برنامه ریزی های اقتصادی و کسب و کار با اجرای سیاست تک نرخی ارز

ثبات در برنامه ریزی های اقتصادی و کسب و کار با اجرای سیاست تک نرخی ارز
نفس یکسان سازی و بهینه سازی نرخ ارز در میان مدت و بلند کمک می کند که نوعی ثبات در سیاست اقتصادی و در برنامه ریزی های کسب و کار به وجود آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر مسلم خانی مدیر کل ترویج ، آموزش و تحقیقات وزارت رفاه در خصوص تک نرخی شدن ارز به خبرنگار د انشجو گفت: دولت با تأخیر فراوان موضوع تک نرخی کردن ارز را مطرح کرده اما اکنون که اجرا شده می تواند به اقتصاد کشور کمک شایانی کند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این استاد دانشگاه با انتقاد به موضع بانک مرکزی پیرامون اعلام نرخ دلار 4200 تومانی صرفاً برای بازه زمانی 6ماه گفت: این موضوع باید به سرعت اصلاح شود و بانک مرکزی به عنوان متولی سیاست های پولی و مالی کشور بهتر است؛ این اعتماد و اطمینان را به صاحبان کسب و کار و بازگانان بدهد که موضوع تک نرخی شدن ارز سیاستی بلند مدت است تا آنها بتوانند نسبت به وعده ها و تصمیمات بانک مرکزی اقدام به برنامه ریزی در کسب و کارشان کنند.

,
,


خانی افزود: هر چند قیمت اعلام شده با قیمت تعادلی که می توانست عرضه کننده و تقاضاکننده را در بازارکسب و کار بین الملی نزدیک کند یک مقدار فاصله دارد ولی نفس یکسان سازی و بهینه سازی نرخ ارز در میان مدت و بلند کمک می کند که نوعی ثبات در سیاست اقتصادی و در برنامه ریزی های کسب و کار به وجود آید.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه