اخبار داغ

استاندار قزوین:

محله محوری مهمترین شاخص پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است

محله محوری مهمترین شاخص پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است
استاندار قزوین گفت: محله محوری مهم‌ترین شاخص پیشگیری و مبارزه با معضلات اجتماعی مانند مواد مخدر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه محله محوری مهمترین شاخص اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: در طرح‌های محله محور می‌توان با ارتباط مستقیم با افراد مورد اعتماد مردم مانند بهورزان و روحانیون محلات برای کنترل مسائل و معضلات اجتماعی راه‌های مناسبی را برگزید زیرا این افراد به ساکنان محله‌ها اعتماد بیشتری دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،, شاخص،,

استاندار قزوین تصریح کرد: با هماهنگی، مشارکت و تقسیم کار بین شورای مبارزه با مواد مخدر و شورای اجتماعی باید در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان شیوه واحدی برنامه ریزی و اجرایی شود.

,

این مسوول تاکید کرد: با شناسایی نیاز‌های مهارتی می توان معتادان را به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی کرد تا مشکل اشتغال آنان حل شود.

,

این مسوول خاطرنشان کرد: بدون شک موضوع اعتیاد به دلیل گستردگی از مهمترین آسیب هایی است که خانواده ها را تهدید می کند و به همین دلیل برای مقابله با آن باید امکانات بیشتری را درگیر کنیم.

,

وی پیشگیری از اعتیاد را ضروری دانست و افزود: اگر پیشگیری از اعتیاد در اولویت برنامه های مسوولان قرار گیرد می توانیم به موفقیت های بیشتری در کاهش اعتیاد امیدوار باشیم و در این راه رسانه ها نقش کلیدی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه