اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

حادثه رانندگی در زنجان 2 نفر را به کام مرگ کشاند

حادثه رانندگی در زنجان 2 نفر را به کام مرگ کشاند
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع حادثه رانندگی در استان زنجان گفت: حادثه رانندگی در زنجان 4 کشته و زخمی برجا گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در اثر وقوع دو حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان زنجان 2 نفر فوت و 2 نفر مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در جاده زنجان- طارم بلافاصله ماموران به محل اعلامی اعزام شدند. 

,

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه سواری پیکان به رانندگی فردی به هویت معلوم 16 ساله واژگون شده است. 

,

شیر محمدی با اشاره به اینکه این خودرو دارای یک سرنشین بود افزود: متاسفانه در این حادثه راننده 16 ساله پیکان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و سرنشین مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد. 

,

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همچنین در شهر بزینه رود خدابنده یک دستگاه کامیون با عابر پیاده 70 ساله برخورد که به علت شدت جراحات وارده جان باخت.  

,

شیرمحمدی گفت: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم. وی بیان کرد: بیشترین تخلفات در محورهای استان عدم توجه راننده به جلو و سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه