اخبار داغ

هشدار فرمانده قرارگاه پدافند هوایی به دشمنان

هشدار فرمانده قرارگاه پدافند هوایی به دشمنان
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: به دشمنان می‌گوییم که حواس‌شان به کارهای شان باشد که به مردم ما توهین نکنند چراکه سربازان ایران اسلامی از آنها نخواهند گذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در بندرعباس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امیر اسماعیلی در این مراسم گفت: محافل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان به شکل ویژه‌ای برگزار می‌شود اما در طول سال هم این برنامه‌ها در قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود و پدافند هوایی امور قرآنی را اولویت اول خود می‌داند چرا که قرآن نجات بخش جامعه بشری است و ما را از مهلکه ی دنیوی نجات می‌دهد.

,

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: فاصله گرفتن از قرآن و معانی ارزشمند آن باعث انحراف می‌شود و امروز  می‌بینید که امثال تکفیری‌ها و داعشی‌ها تعابیر و تفاسیر نادرستی از قرآن دارند و معنی آن را نمی‌فهمند چه فجایعی به بار می‌آورند اما جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که پیرو واقعی قرآن است و به خاطر همین پایدار باقی می‌ماند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما به عنوان سرباز قرارگاه پدافند هوایی که خدمت شبانه روزی و بدون تعطیلی دارد به دوستان و ملت عزیز خودمان می‌گوییم تا زمانی که این کشور به نور قرآن زنده است از همه چیز خود می‌گذریم تا از کشور دفاع کنیم و به دشمنان هم می‌گوییم که حواس‌شان به کارهای شان باشد که به مردم ما توهین نکنند چراکه سربازان ایران اسلامی از آنها نخواهند گذشت.

,

گفتنی است در این محفل قرآنی، قاریان برتر استانی آقایان حمیدزاده و محمدزاده به تلاوت قرآن کریم پرداختند و در پایان از تعدادی حافظان قرآنی این منطقه پدافندی تجلیل به عمل آمد.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه