اخبار داغ

اصلاح الگوی کشت یکی از سیاست های اصلی کشاورزی است/درآمد 60 درصد مردم شهرستان از کشاورزی است

اصلاح الگوی کشت یکی از سیاست های اصلی کشاورزی است/درآمد 60 درصد مردم شهرستان از کشاورزی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان اصلاح الگوی کشت را یکی از سیاست های کشاورزی استان دانست و گفت: باید به سوی کاشت گونه هایی با بازدهی بالاتر برویم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم حاجی آباد، جلسه آموزش بهره برداران بخش کشاورزی با حضور دکتر شهریاری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی هرمزگان، معاون آموزشی ایشان، سرپرست مرکز آموزش کشاورزی و همچنین رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، ایستگاه تحقیقات کشاورزی، بخشداری مرکزی، بخشداری فارغان و بخشداری احمدی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم حاجی آباد،,

 

,

دکتر شهریاری ضمن تشریح رسالت مرکز مبنی بر ارتقا سطح دانش بهره برداران و سرمایه گذاران بخش کشاورزی برنامه ها و اولویت های آموزش بهره برداران در سال جاری را در شهرستان حاجی آباد تشریح کردند.

,


در پایان فرماندار محترم و ساعی در خصوص آموزش در تمامی حوزه ها بالاخص بخش کشاورزی که امرار معاش ۶۰ درصد جمعیت شهرستان از راه کشاورزی و مشاغل وابسته به آن می باشد تاکید کردند و مقرر شد ادارات مربوطه در حوزه کشاورزی و روستایی و بخشداری ها و دهیاری ها در خصوص برگزاری دوره های آموزشی همکاری لازم را داشته باشند.

,
,


دکتر نظری معاون آموزشی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گزارشی از روند اجرای دوره های بهره برداران در استان ارائه نمودند.

,
,

آموزش بهره برداران از دغدغه های اصلی سازمان جهاد کشاورزی باشد/ درآمد 60 درصد مردم شهرستان از کشاورزی است

, آموزش بهره برداران از دغدغه های اصلی سازمان جهاد کشاورزی باشد/ درآمد 60 درصد مردم شهرستان از کشاورزی است, آموزش بهره برداران از دغدغه های اصلی سازمان جهاد کشاورزی باشد/ درآمد 60 درصد مردم شهرستان از کشاورزی است,


حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در دیدار با رییس مرکز آموزش و تحقیقات جهاد کشاورزی هرمزگان گفت:در سال گذشته رشد خوبی در توسعه گلخانه ها داشتیم که این نشان از سطح آگاهی و آموزش بهینه در بین بهره برداران است.

,
,


به گزارش روابط عمومی فرمانداری حاجی آباد ، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در دیدار با دکتر شهریاری رییس مرکز آموزش و تحقیقات جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در سال گذشته رشد خوبی در توسعه گلخانه ها داشتیم که این نشان از سطح آگاهی و آموزش بهینه در بین بهره برداران است.

,
,


وی افزود: از آنجایی که درآمد 60 درصد مردم شهرستان از کشاورزی است ، آموزش بهره برداران از دغدغه های اصلی ماست. چرا که در راستای شعار امسال و حمایت از تولیدات داخلی باید کشاورزی سنتی را به کشاورزی صنعتی تبدیل کنیم تا بتوانیم تولیدات داخلی را افزایش دهیم و لازمه این کار آموزش جدی پهره برداران است.

,
,


جهانگیری بیان داشت: آموزش برای این شهرستان که قطب کشاورزی استان است از اولویت هاست زیرا که با وجود کم آبی جای دارد که آموزش های لازم در این زمینه به کشاورزان داده شود و به جای کشت محصولات با مصرف آب بالا به فکر جایگزین کردن با نمونه های جایگزین باشند.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه