اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد:

ویژه برنامه‌های متنوع فتح خرمشهر در خلیل آباد برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های متنوع فتح خرمشهر در خلیل آباد برگزار می‌شود
فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: به مناسبت سوم خردادماه برنامه‌های متنوع و باشکوه ویژه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با شعار محوری "ما توانسته ایم " در شهرستان خلیل آباد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابوالفضل فتوحی، شب گذشته در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس یادآور رشادت ها، ایثارگری ها و جانفشانی های زیادی است و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر نیز یک روز بزرگ در تاریخ دوران دفاع مقدس و همچنین انقلاب اسلامی محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر تمام موازنه و معادله های دشمنان را برهم زد، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و به راستی حماسه آزادسازی خرمشهر تحقق وعده الهی بود و رزمندگان با لطف خدا و با معنویت و ایثارگری خود توانستند این پیروزی بزرگ را به ارمغان بیاورند.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با اشاره به اینکه سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر یک نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود که باید برای تمام نسل های انقلاب به خوبی تبیین شود، تصریح کرد: امروزه به فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرهایی در پیش است و نسل جوان و نوجوان ما باید خود را برای این خرمشهرها آماده کنند.

,

وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت روز سوم خردادماه برنامه‌های مختلفی به مدت سه روز با شعار محوری "ما توانسته ایم " در شهرستان خلیل آباد برگزار می‌شود، اذعان کرد: محفل انس با قرآن، تجلیل از خانواده شهدا، دیدار با خانواده های ایثار و مقاومت، غبارروبی گلزار شهدای عملیات بیت المقدس و شهدای دفاع مقدس در خلیل آباد، مسابقه فتح عظیم، پخش فیلم و... نیز از جمله برنامه پیش بینی شده برای سالروز آزادسازی خرمشهر است.

,

فتوحی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌های روز سوم خردادماه برشمرد و عنوان کرد: حداکثر تلاش خود را در این ایام برای برگزاری هرچه بهتر برنامه ها و همچنین تقویت روحیه معنوی و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد، به کار خواهیم بست.

,

وی با بیان اینکه فضا سازی شهرستان با حال و هوای آزادسازی خرمشهر و دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است، تشریح کرد: سعی بر این داریم تا در هر روز یک برنامه شاخص داشته باشیم و صبح پنج شنبه همزمان با سراسر کشور مراسم نواختن گلبانگ مقاومت و همچنین غبار روبی مزار شهدا در خلیل آباد برگزار خواهد شد.

,

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اینکه رزمندگان اسلام از این شهرستان حضور پر رنگی در عملیات بیت‌المقدس داشتند، خاطرنشان کرد: شهرستان خلیل آباد 8 شهید را در عملیات بیت المقدس روز سوم خرداد تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که تلاش می شود در این ایام یاد و خاطره این شهدای عزیز گرامی داشته شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه