اخبار داغ

با هدف پیگیری آشتی ملی و محاصره غزه؛

هیأت حماس به قاهره می‌رود

هیأت حماس به قاهره می‌رود
هیأتی از رهبران حماس قرار است به زودی برای پیگیری پرونده آشتی ملی و محاصره نوار غزه راهی قاهره شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روزنامه القدس‌العربی، برخی منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند که اقداماتی برای سفر هیأتی از رهبران حماس به مصر به منظور پیگیری برخی پرونده‌ها از جمله پرونده آشتی ملی و کاهش محاصره نوار غزه انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این منابع تصریح کردند که حماس فعلا بر حمایت از تظاهرات‌های بزرگ بازگشت و برپایی تظاهرات میلیونی دیگر همانند تظاهرات دوشنبه هفته گذشته اصرار دارد.

,

این منابع همچنین اعلام کردند که کمیته عالی تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره تصمیم به ادامه تظاهرات‌ها تا شکستن نهایی محاصره این منطقه گرفته است.

,

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس روز شنبه گذشته با اعضای کمیته عالی پیگیری تظاهرات بازگشت دیدار کرد و با آن‌ها در مورد راهکارهای گسترش دامنه این تظاهرات‌ها گفت‌وگو کرد.

,

در این دیدار در مورد گسترش دامنه تظاهرات‌ها طی روزهای آینده از طریق در پیش گرفتن شیوه‌های جدیدی از مقاومت مردمی اعم از برپایی تظاهرات‌ها، به هوا فرستادن بادبادک‌های آتش‌زا، پرتاب سنگ به سمت نظامیان اسرائیلی و از میان برداشتن موانع و سیم‌های خاردار در مناطق مرزی گفت‌وگو شد.

,

در همین راستا، منابع آگاه فلسطینی از انجام اقداماتی برای سفر قریب‌الوقوع هیئتی از رهبران حماس به قاهره و در راس آن‌ها یحیی سنوار به منظور پیگیری پاره‌ای مسائل و پرونده‌ها از جمله پرونده آشتی ملی و کاهش محاصره نوار غزه خبر دادند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه