اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی؛

در طرح مفاتح‌الجنه مدیران استان در منازل فقرا حضور می‌یابند/ تمام مدیران استانی در فقر ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز آذربایجانی سهیم‌اند

در طرح مفاتح‌الجنه مدیران استان در منازل فقرا حضور می‌یابند/ تمام مدیران استانی در فقر ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز آذربایجانی سهیم‌اند
کلامی با اشاره به آغاز طرح ابتکاری مفاتح‌الجنه برای اولین‌بار در استان، از حضور مسئولان در منزل نیازمندان جهت آشنایی با ابعاد فقر خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد کلامی بعد از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم در بیت امام جمعه تبریز ابراز داشت: با توجه به تنوع فقر، مبارزه با فقر از عهده یک نهادی همچون امداد خارج است و باید دیگر سازمان‌ها هم پای کار بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در تشریح نحوه اجرای طرح مفتاح الجنه در استان، خاطرنشان ساخت: در این طرح مدیران از منازل فقرا به منظور آشنایی با ابعاد مختلف فقر از نزدیک بازدید می‌کنند تا گرهی از مشکلات آنان باز نمایند.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فقر فقط در نتیجه مسایل اقتصادی نیست و عواملی چون مسایل فرهنگی، طلاق و آسیب‌های اجتماعی در تولید فقر موثرند، توضیح داد: اگر مسئولین از نزدیک به منازل این نیازمندان بروند متوجه می‌شوند که برخی از این موارد  متوجه آنهاست، بطور مثال تعداد قابل توجهی از این فقرا دانش آموزان و دانشجویان هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه در فقر ۱۴ هزار و پانصد دانش‌آموز نیازمند در آذربایجان‌شرقی تمامی مدیران سهیم‌اند، افزود: طرح مفتاح الجنه ابتکاری بوده و برای اولین بار و یکپارچه در استان بمنظور بازدید مدیران استانی از منازل فقرا صورت می‌گیرد.

,

این مقام مسئول در پایان صحبت‌های خود از مدیران خواهش کرد بعد از بازدید از منازل، با ارائه پیشنهادات سازنده در مبارزه با فقر به کمیته امداد کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه