اخبار داغ

صدر با «عمار حکیم» در بغداد دیدار کرد +عکس

صدر با «عمار حکیم» در بغداد دیدار کرد +عکس
رسانه‌های عراقی از دیدار سید عمار الحکیم و سید مقتدی صدر در بغداد خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از الفرات نیوز، سید عمار الحکیم رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رهبر جریان الحکمة عصر امروز دوشنبه در دفتر خود در بغداد با سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر و رئیس ائتلاف السائرون دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یک منبع گفت که حکیم و صدر درباره روند مشورت‌ها در خصوص ائتلاف‌های سیاسی و تشکیل دولت و فراکسیون پارلمانی فراگیر گفت‌وگو کردند.

,

بر اساس این گزارش، این دیدار دومین دیدار بین حکیم و صدر طی یک هفته گذشته به شمار می‌رود. 

,

مقتدی صدر و عمار حکیم پنجشنبه گذشته در نجف اشرف دیدار کردند و نشستی طولانی درباره بررسی نقشه ائتلاف‌های سیاسی و مذاکرات تشکیل دولت آینده برگزار کردند. این دیدار در منزل صدر در منطقه "الحنانه" در نجف اشرف صورت گرفت.

,

مقتدی صدر روز گذشته با هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح دیدار کرد.

,

, ,

اولین هیئت کردی برای بررسی تشکیل دولت به بغداد سفر می‌کند

,

هیئتی از حزب دموکرات کردستان به ریاست مسعود بارزانی فردا سه شنبه برای گفت‌وگو با گروه‌های پیروز در انتخابات درباره تشکیل دولت جدید، وارد بغداد می‌شود.

,

"هوشیار زیباری" عضو دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان گفت که مذاکرات بین هیئت اعزامی این حزب به بعداد و طرف‌های پیروز در انتخابات از فردا سه شنبه آغاز می‌شود.

,

حزب دموکرات کردستان در انتخابات پارلمانی اخیر ۲۵ کُرسی به دست آورد و در بین فهرست‌های انتخاباتی کُرد، مقام اول را کسب کرد.

,

"عارف رشدی" مشاور دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان روز گذشته از وجود تلاش‌هایی برای یکپارچه کردن مواضع طرف‌های سیاسی کُرد و تدوین برنامه برای همکاری با دولت مرکزی در بغداد خبر داد.

,

وی افزود: مسعود بارزانی از همه گروه‌های سیاسی خواسته است که مواضع خود را یکپارچه و با بغداد همکاری کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه