اخبار داغ

ادعاهای تکراری ضد ایرانی «انور قرقاش»

ادعاهای تکراری ضد ایرانی «انور قرقاش»
وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی بار دیگر با اتخاذ مواضع ضد ایرانی و اعلام حمایت از اظهارات تازه وزیر خارجه آمریکا علیه ایران اعلام کرد که منطقه نیاز به صلح و امنیت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات با اعلام حمایت از اظهارات امروز مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا علیه ایران اعلام کرد که «استراتژی محکم پمپئو نتیجه رفتارهای ایران در منطقه است.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قرقاش افزود: پس از توافق هسته ای شاهد دخالت های بی سابقه ایران بودیم و زمان آن فرا رسید، تهران دریابد که رفتارهای آن قابل قبول نیست.

,

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت رئیس‌جمهور آمریکا رسما خروج این کشور از توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ را اعلام کرده بود و حالا «مایک پامپئو» از استراتژی جدید این کشور در قبال ایران سخن گفت.

,

او مهلت چند هفته‌ای برای گرفتن تاییدیه از ایران به منظور بازرسی بازرسان از تاسیسات این کشور و بند غروب آفتاب، به عنوان «عیوب کشنده برجام» نام برد.

,

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که برجام، سبب حصول ایران به بمب اتمی و به راه افتادن مسابقه در منطقه غرب آسیا برای دستیابی به سلاح اتمی می‌شود.

,

وی سپس به «شوی اخیر» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت که این اسناد ادعایی نشان داد که «ایران سال‌ها درباره این برنامه دروغ گفت».

,

به گفته او، «ایران با سوء نیت وارد برجام شد و حتی امروز هم رژیم به دروغ گفتن ادامه می‌دهد. همین ماه قبل ظریف وزیر خارجه ایران به یک برنامه تلویزیونی گفت که :ما هرگز نمی‌خواستیم که سلاح اتمی تولید کنیم. این ادعا، خنده دار است اگر نگوییم که پشت آن یک فریب و نیرنگ بوده باشد».

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه