اخبار داغ

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران:

داوران جشنواره مطبوعات توسط معاونت مطبوعاتی تعیین می‌شوند

داوران جشنواره مطبوعات توسط معاونت مطبوعاتی تعیین می‌شوند
دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران از تعیین داوران جشنواره توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: این داوران بدون اطلاع از نام صاحب اثر داوری‌ها را انجام می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، علی یوسفی صبح امروز طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما با اشاره به دغدغه اصحاب رسانه مازندران در خصوص داوری هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اظهار کرد: داوران جشنواره توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها تعیین می‌شود که قطعاَ از اساتید این رشته و صاحب تجربه هستند.

وی افزود: برخی از همکاران رسانه‌ای استان در روزهای گذشته نامه‌ای را خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ارسال کردند که در آن از داوری جشنواره ابراز نگرانی کردند که از همین فرصت استفاده کرده و به همه فعالان رسانه‌ای مازندران اطمینان می‌دهیم که داوری آثار به صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران تصریح کرد: آثار ارسالی پس از تأئید شرایط حضور در جشنواره بدون ذکر نام صاحب اثر در اختیار داوران قرار می‌گیرد و داوران با تجربه فقط آثار را از نظر حرفه‌ای داوری می‌کنند.

یوسفی با تأکید بر اینکه از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان درخواست می‌شود تا بدون نگرانی در خصوص داوری جشنواره آثار فاخر خود را هرچه زودتر از طریق سامانه ارسال کنند، گفت: مهلت ارسال آثار تا 18 خرداد است و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران با بیان اینکه هر شرکت کننده در دو بخش و در هر بخش می‌تواند سه اثر ارسال کند، اظهار کرد: شرکت کنندگان در ارسال آثار شرایط جشنواره را از طریق شیوه‌نامه دنبال کرده و براساس محورهای تعیین شده به ارسال آثار خود بپردازند.

وی بیان کرد: مازندران تنها استانی است که نفرات اول جشنواره را به سفر خارج از کشور جهت بازدید رسانه‌ای اعزام می‌کند که نشان از کیفیت و اهمیت جشنواره مذکور دارد.

یوسفی در پایان گفت: تمامی رسانه‌های استانی دارای مجوز و سایر رسانه‌های دارای سرپرستی استان می‌توانند در جشنواره امسال شرکت کنند و هیچ‌گونه محدودیتی از این حیث وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه