اخبار داغ

سمیرا دهقانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قروه شد

سمیرا دهقانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قروه شد
سمیرا دهقانی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه طی مراسمی و با حضور دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کردستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان به عنوان سرپرست این واحد معرفی و منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش، بعد از ظهر دیروز دوشنبه با گذشت چند ماه و بحث ها و انتقادهای فراوان از تغییر رئیس قبلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه که منجر به انتخاب سرپرست موقت شده بود بالأخره سمیرا دهقانی  به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

در این مراسم از زحمات ۶ ماهه «مظفر یکتایار» تجلیل و «سیمرا دهقانی» در سمت سرپرست جدید دانشگاه آزاد قروه معرفی شد.

,

 

,

«مظفر یکتایار» که با حفظ سمت رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد کردستان به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد قروه انتخاب شده بود در این مراسم به موقعیتها و استراتژی های شهرستان قروه و همجواری با استان های دیگر اشاره کرد و گفت: این پتانسیل ها در جذب اساتید و رشته های جدید بسیار موثر خواهد بود.

,

 

,

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین بیابانی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کردستان رشد آموزش عالی در استان کردستان را از جمله دستاوردهای علمی انقلاب برشمرد و گفت: رسیدن به دانشگاه مطلوب اسلامی که مد نظر انقلاب اسلامی باشد به تلاش مضاعف نیاز دارد.

,

 

,

وی حسب فرامین و منویات مقام معظم رهبری از نشاط علمی، نشاط معنوی و نشاط سیاسی به عنوان اهداف دانشگاه نام برد و افزود: دانشگاه باید محل ارتباطات و انتقاد باشد و تلاش برای افزایش رشد و ارتقاء علمی، فرهنگی و معنوی دانشگاه در جهت اسلامی شدن را از دغدغه های مقام معظم رهبری دانست.

,

 

,

«سمیرا دهقانی» که با مدرک دکترای مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی  وعضو هیأت علمی واحد قروه به عنوان سرپرست جدید معرفی شد در این مراسم از تشکیل کارگروهی برای ارتباط سازنده با مجموعه های تصمیم گیرنده شهرستان و استان گفت.

,

 

,

سمیرا دهقانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به هیچ جناح خاصی نیست و مسیر آن در چهارچوب  اصلی خطوط ترسیمی ولایت فقیه و پاسداری از ارزش های انقلاب می باشد و با هرگونه انحرافی که این خطوط را به خطر بیاندازد قاطعانه برخورد خواهد شد.

,

 

,

وی همچنین به ریل گذاری برای یک فرآیند پویا و علمی در کنار ترسیم نقشه راه که بتوان به مجموعه اهداف اصلی و فرعی دانشگاه آزاد رسید، اشاره کرد.

,

 

,

به گفته «دهقانی» دانشگاه ها به عنوان یکی از ارکان رشد و توسعه کشور باید همواره با نگرشی ژرف ضمن شناخت شرایط و مقتضیات محیطی امکان مطابقت با زمان را با دیدگاه و برنامه استراتژیک فراهم کنند.

,

 

,

وی اولویت قرار دادن ابعاد آموزشی و پژوهشی را از جمله اولویت های دانشگاه آزاد دانست و افزود: تربیت نیرو در بعد آموزشی به دو منظور یکی تأمین نیاز صنعت و دیگری به تحقیق صورت می گیرد که این مهم می تواند رشد علمی جامعه را بالا ببرد.  

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه