اخبار داغ

نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان خبرداد

افزایش 15 تا 35 درصدی قیمت مسکن در زنجان/سیاست های غلط ،سرمایه گذاران مسکن را فراری داده است

افزایش 15 تا 35 درصدی قیمت مسکن در زنجان/سیاست های غلط ،سرمایه گذاران مسکن را فراری داده است
نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان گفت: در حال حاضر قیمت مسکن در زنجان با افزایش 15 تا 35 درصدی در مناطق مختلف مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد نوروزی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا ، اظهار داشت: از بهمن سال گذشته تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری مسکن در اوج خود قرار داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه بازار مسکن چند روزی است به حالت کما رفته است، افزود: این رکود به دلیل افزایش قیمت ها است.

,

نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با اشاره به اینکه قیمت مسکن در مناطق مختلف استان از 15 درصد تا 35 درصد امسال افزایش قیمت داشته است،افزود: عدم عرضه و افزایش تقاضا موجب شده تا قیمت ها افزایش یابد.

,

نورزوی خاطرنشان کرد: سال های گذشته ساخت و ساز آنچنانی انجام نشده است و این امر موجب کاهش عرضه و افزایش تقاضا در این زمینه شده است.

,

وی با اشاره به مشکلاتی که برخی سازمان ها به ویژه شهرداری برای ساخت و ساز به وجود می آورند، افزود: انبوه سازان و سرمایه گذاران به دلیل سیاست های غلط از استان فراری داده شده اند.

,

نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با بیان اینکه برخی از این سرمایه گذاران به استان های قزوین، گیلان و تهران و کرج به دلیل مساعد بودن زمینه سرمایه گذاری رفته اند، گفت: حمایت های لازم از سرمایه گذاران در این استان ها می شود.

,

نوروزی خاطرنشان کرد: بارها مشکلات این بخش را به عنوان رئیس اتحادیه به مسئولان گوشزد کرده ام اما برنامه ریزی لازم در این زمینه نشده است.

,

وی با بیان اینکه مسکن در حال حاضر در رکود به سر می برد، ادامه داد: مشاوران املاک در حال حاضر متضرر می شوند در حالی که برخی ها معتقدند مشاوران املاک قیمت ها را افزایش داده اند در حالی که اینگونه نیست.

,

نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان بیان داشت: در سال گذشته اجاره بهای مسکونی 50 درصد افزایش یافت امسال هم پیش بینی می شود که اجاره بها با فصل جابه جایی که از خرداد ماه آغاز می شود،افزایش یابد.

,

وی گفت: قیمت اجاره در مکان های تجاری بالا نیست، چرا که عدم رونق بازار و کسب و کار موجب شده تا قراردادهای متعددی کنسل شود.

,

این مسئول کاهش سودهای بانکی را تا حدودی تاثیرگذار در افزایش اجاره بها دانست و گفت: این تنها عامل نمی تواند باشد چرا که عوامل متعددی در این امر دخیل هستند که عدم جذب سرمایه گذار یکی از عوامل تاثیرگذار است.

,

نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با بیان اینکه تخفیف های شهرداری هم مورد اعتماد مردم نیست، گفت: برخی ها معتقدند شهرداری ابتدا قیمت ها را افزایش می دهد و سپس تخفیف های 35 تا 40 درصدی برای کسب جواز ارائه می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه