اخبار داغ

به منظور تبیین اندیشه های امام راحل انجام می شود؛

آمادگی دستگاه های اجرایی زنجان برای برنامه های 14 و 15 خرداد/از برگزاری یادواره شهدای رمضان تا راهپیمایی روز قدس

آمادگی دستگاه های اجرایی زنجان برای برنامه های 14 و 15 خرداد/از برگزاری یادواره شهدای رمضان تا راهپیمایی روز قدس
دستگاه ها و سازمان های اجرایی استان زنجان همزمان با 14 و 15 خرداد ماه سال جاری برنامه های مختلفی را برگزار می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،همزمان با 14 خرداد سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد برنامه های متعددی از سوی دستگاه های اجرایی استان زنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

"سرهنگ ابوالفضل طهماسبی" جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز اظهار داشت:با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام نمی شوند.

,

وی با بیان اینکه همزمان با 14 و 15 خرداد برنامه های فرهنگی متفاوتی در استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌های بسیج در استان زنجان برگزار می شود.

,

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان از برگزاری جشنواره باروت خیس در این ایام خبرداد و گفت: برنامه‌های سالگرد امام خمینی (ره) در زنجان با محوریت مسجد برگزار می شود.

,

طهماسبی با بیان اینکه ضروری است اندیشه‌های والای امام راحل در جامعه تبیین شود، ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

وی افزود: همچنین اعزام روحانیون به پارک‌ها، ویزیت رایگان در روز ۱۴ خردادماه، قصه گویی به کودکان در مهدکودک‌ها، برگزاری ویژه برنامه‌های ارتحال امام در ۸۰ روستای محروم استان از برنامه‌های شاخص‌ها در این ایام محسوب می شود.

,

این مسئول با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده است و به دنبال تهاجم فرهنگی در جامعه است،یادآور شد: باید نسل جوان را با ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) آشنا کنیم.

,

"علی کاظمی"، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز از برگزاری جشنواره شهدای رمضان در استان زنجان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تکریم مقام شامخ شهیدان است.

,

وی ادامه داد: در این جشنواره خانواده‌های شهدای ماه رمضان در این مراسم حضور خواهند داشت.

,

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با بیان اینکه هویت هر کشوری با شاخص فرهنگی آن شناخته می‌شود،افزود: باید شاخص‌های فرهنگی در جامعه ترویج داده شود.

,

کاظمی اقتدار و استقلال امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست و گفت: جوانان امروز نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

,

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های سوم خردادماه در ۴۷ حسینیه شهید استان زنجان خبر داد و بیان داشت: بیش از ۶۰۰ یادواره شهید طی سال جاری در استان زنجان برگزار می شود.

,

"هدایت صفری" مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان نیز اظهار داشت: کمیته امداد تنها نهادی است که به نام امام خمینی(ره) مزین است.

,

وی با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه باهدف دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و دلجویی عاطفی از آن‌ها اجرا می‌شود،افزود: افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی یکی از دستاوردهای مهم اجرای طرح مفتاح الجنه است.

,

وی افزود: هم‌اکنون بیش از ۲۴ هزار خانوار یعنی حدود ۴۲ هزار نفر در سطح استان تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند. 

,

"سید سعید حسینی"  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با موج رسا، برنامه ریزی های لازم برای بزرگداشت مراسم های 14 و 15 خرداد در زنجان انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس سخنران مراسم روز ۱۴ خرداد در زنجان است، ادامه داد: به دلیل قرار گرفتن در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های سال جاری با شکوه بیشتری برگزار می شود.

,

 حسینی با اشاره به اینکه مراسم ۱۴ خردادماه همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره)  و سی‌امین بهار مقام معظم رهبری در زنجان برگزار می شود، افزود: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

,

وی ۱۵ خرداد را نقطه عطف و حرکت طوفنده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: از این رو این روز تاریخ اتقلاب اسلامی این روز از جایگاه مهمی برخوردار است. 

,

حسینی با اشاره به شهادت 120 نفر در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیان داشت: امسال پس از ۷۰ سال از تشکیل رژیم منحوس صهیونسیت ،با دستور رئیس‌جمهور فعلی آمریکا قدس خانه فلسطینیان به پایتخت صهیونیست‌ها معرفی شد.

,

حسینی با بیان اینکه ۱۴ خرداد به عنوان روز بزرگذاشت امام خمینی (ره) از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: مردم آزادی‌خواه جهان به اهمیت این روز آگاه هستند.

,

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تقارن روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه امسال با شب‌های لیالی قدر،افزود: ضروری است در این عرصه برنامه‌ریزی مطلوب و گسترده‌ای در راستای حضور گسترده مردم و تبیین راه و مشی نظام و امام راحل برای نسل جوان انجام گیرد. 

,

 وی گفت: مراسم روز ۱۴ خردادماه ساعت ۲۲ در محل حسینیه ثارالله واقع در اتوبان ۲۲ بهمن برگزار می شود.

,

 حسینی با بیان اینکه صبح روز ۱۴ خرداد ویژه برنامه ارتحال امام خمینی (ره) به میزبانی آستانه مقدس امام‌زاده سید ابراهیم (ع) برگزار می شود، ادامه داد: حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان و هیئات مذهبی از ساعت ۱۰ صبح به سمت آستانه متبرک این امام‌زاده از دیگر برنامه ها است.

,

این مسئول از برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: امسال سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در استان زنجان، امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی خواهد بود، این مراسم از ساعت ۱۰ صبح از میدان قائم به سمت مصلی خاتم‌الانبیا برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه