اخبار داغ

گشایش نمایشگاه و فروشگاه علوم قرآنی/ 50 محفل جزءخوانی در کردستان

گشایش نمایشگاه و فروشگاه علوم قرآنی/ 50 محفل جزءخوانی در کردستان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برپایی نمایشگاه و فروشگاه آثار علوم قرآنی خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان به همت یکی از موسسات قرآنی استان در مسجد جامع سنندج دایر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، جلال قلعه شاخانی با تشریح برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان از برپایی نمایشگاه و فروشگاه آثار علوم قرآنی خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان به همت یکی از موسسات قرآنی استان در مسجد جامع سنندج دایر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,


وی با اشاره به غرفه های این نمایشگاه عنوان کرد: در این نمایشگاه غرفه های همچون عرضه آثار نفیس قرآنی، نسخ خطی منحصر به فرد قرآن، آثار هنرهای تجسمی، بخش کودک و نوجوان، نرم افزار قرآنی، صنایع دستی، عفاف و حجاب، مطبوعات و نشریات قرآنی، پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات و موسسات قرآنی دایر می شود.

,
,

 

,


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به بخش جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: جلسات تدبر و تفسیر در قرآن، تواشیع، قرائت و روخوانی قرآن، نشست های علمی و فرهنگی، اجرای نمایش صحنه ای فاتحان آسمان، اکران فیلم کوتاه، شب شعر، تجلیل از فعالان قرآنی و مسابقات قرآنی در حاشیه برپایی این نمایشگاه برگزار می شود.

,
,

 

,


قلعه شاخانی همچنین گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در راستای بهره مندی از فیوضات این ماه پرخیر و برکت، جلسات جزخوانی و تفسیر قرآن کریم در سطح ۵۰ مسجد و موسسه قرآنی استان برپا شد.

,
,

 

,


وی همچنین از برپایی جلسات تفسیر قرآن کریم ویژه کارکنان این اداره کل در طول ماره مبارک رمضان خبر داد و گفت: این کلاس تفسیر ویژه کارکنان اداره کل است که بعد از اقامه نماز ظهر با قرائت آیاتی از قرآن همراه با تفسیر برگزار می شود.

,
,

 

,


قلعه شاخانی با اشاره به دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن کریم در مسجد جامع سنندج نیز همزمان با آغاز ماه رمضان با حضور خوب مردم متدین استان آغاز و هر روز از شبکه استانی نیز پخش می شود.

,
,

 

,


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، توزیع تفسیر همراه در بین کانون های مساجد استان، توزیع کلام الله مجید، برپایی محافل قرآنی، برگزاری کلاس های جزء خوانی برای بانوان، برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی و کلاس های قرآن و احکام در شهرستان های تابعه را از دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه