اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد"

مسدود کردن چاه های غیر مجاز را باید از افراد ذی نفوذ شروع کرد و نه ضعفا

مسدود کردن چاه های غیر مجاز را باید از افراد ذی نفوذ شروع کرد و نه ضعفا
رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد گفت:شناسایی و مسدود کردن چاهای غیر مجاز را باید از افراد ذی نفوذ شروع کنیم و نه از ضعفا، زیرا این قشر همیشه تسلیم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرجنوب ، محمد محقق رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در جلسه شورای حقوق بیت المال ضمن هشدار جدی به بحران کم ابی و از طرفی برداشت های بی رویه از سفره های آب های زیر زمینی و برخورد جدی با افراد ذی نفوذ و قرار دادن این افراد زیر مدار قانون تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرجنوب ،,

وی همچنین گریزی به وضعیت نحوه دفع آفات و استفاده از سموم زد و بیان داشت:باید به شکلی برنامه ریزی شود که کارشناسان بخش کشاورزی همواره بر نحوه استفاده از سموم را طبق برنامه و با استاندار سازی نظارت کنند.

,

محقق برخورداری از جامعه بهداشتی و سالم را هدف اصلی دانست .

,

رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد ادامه داد:باید در چارچوب قانون از زمین،هواو… به عنوان بیت المال حفاظت کنیم که به صورت جدی در دستور کار است.

,

وی بر چانه زنی های علمی و طبق برنامه تاکید کرد و افزود:صاحبنظران حوزه آب،آفات گیاهی و …باید به صورت کارشناسی اظهار نظر نمایند.

,

در ادامه رضا سالاری امام جمعه عنبرآباد با برشمردن ظرفیت ها و قابلیت های کشاورزی ،مشکلات این حوزه را نیز بیان کرد.

,

وی برگزاری پیوسته جلسات بررسی مشکلات عمومی را خواستار شد وافزود:باید به شکلی اظهار نظر کرد که زحمات کشاورزان زیر سوال نرود و اینکه همه ساله بخش کشاورزی ضرر می کند جای تامل است.

,

امام جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که”چرا مسئولان بعد از ضرر و زیان زانوی غم در بغل می گیریند”از برخی بی توجهی ها انتقاد کرد.

,

سالاری بیان داشت:باید بخش کشاورزی را با حساب و کتاب مدیریت کرد زیرا پاسخ بعضی از مسئولان تنها توجیه هستند.

,

وی مدیریت صحیح منابع موجود را خواهان شد و گفت:با مدیریت صحیح می توانیم پاسخگوی نسل های آینده باشیم.

,

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به مباحث و معضلات اجتماعی، بررسی برخی گزارشات مردمی را از مکان های برگزاری مراسمات و جشن ها خواستار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه