اخبار داغ

سبد کالا به ارزش 170 میلیون ریال بین مددجویان بهزیستی میبد توزیع شد

سبد کالا به ارزش 170 میلیون ریال بین مددجویان بهزیستی میبد توزیع شد
رئیس اداره بهزیستی میبد از توزیع سبد کالا به ارزش 170 میلیون ریال بین مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی میبد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد در گفتگو با خبرنگار میبد خبر درباره اجرای طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان بیان داشت: طرح ضیافت مهر رمضان همه ساله در ماه مبارک رمضان با هدف دیدار با مددجویان، آشنایی مدیران دستگاههای اجرایی با فعالیتهای بهزیستی، اطلاع از وضعیت زندگی و مشکلات مددجویان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنها اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی افزود: در اجرای این طرح معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست در اولویت قرار دارند و با مکاتبات وهماهنگی ها صورت گرفته از سوی بهزیستی با مجموعه ادارات شهرستان، مسئولین ارگانهای دولتی و دیگر نهادی اجرایی در اجرای این طرح همکاری خوبی دارند.

,

, ,

 

,

فلاح در ادامه اظهار داشت: دخیل کردن ارگان‌ها و حتی واحدهای صنعتی جهت تقبل هزینه‌های افطاری جامعه هدف بهزیستی، برنامه‌های افطاری جهت اعضای خانه‌های کودکان و نوجوانان، بازدید از منزل توانخواهان و زنان سرپرست خانوار و انعکاس اخبار برنامه‌های ضیافت مهر از اهم برنامه‌های اجرایی بهزیستی در ماه رمضان خواهد بود.

,

رئیس بهزیستی میبد خاطر نشان کرد: در قالب این طرح نیز سبد غذایی شامل کالاهای اساسی و مورد نیاز خانوارهای تحت پوشش با همکاری حوزه مشارکت‌های مردمی بهزیستی توزیع می‌شود.

,

فلاح در مورد اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان جاری ابراز داشت: امسال نیز با همکاری و مساعدت خیرین سبد کالا به ارزش 170 میلیون  ریال در قالب مواد غذایی شامل روغن، برنج، حبوبات، گوشت و غیره تهیه شده که طی بازدیدهای صورت گرفته توسط مسئولین شهرستان به تعدادی از خانواده های تحت پوشش تحویل شد.

,

رئیس بهزیستی میبد به لزوم اهتمام خیرین برای رفع نیاز نیازمندان تاکید کرد و گفت: باتوجه به اینکه این ماه ، ماه میهمانی خداست و در این میان افرادی وجود دارند که از تهیه کمترین معاش زندگی محروم هستند؛ بنابراین افراد خیر یک امر خداپسندانه انجام دهند و با کمک‌های غیر نقدی به یاری این افراد بشتابند.

,

فلاح در پایان از همشهریان خیر و نیکوکار شهرستان درخواست داشت تا جهت مشارکت در این طرح کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 2163455805006 بانک کشاورزی ویژه هدایای خاص واریز یا به صورت نقد یا چک به این اداره تحویل دهند.

,

انتهای پیام/اد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه