اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان خبر داد؛

کلاهبرداری میلیاردی با وعده سودای پولدار شدن

کلاهبرداری میلیاردی با وعده سودای پولدار شدن
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: دو کلاهبردار حرفه ای که با تبلیغات جعلی به سوژه های خود نوید پولدار شدن می دادند دستگیر و بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری از آنان کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ یدالله حسن پور زئیس پلیس آگاهی کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت:: از این رو کارآگاهان پلیس کرمان تحقیقات خود را آغاز کردند و در روند رسیدگی به این پرونده مشخص شد افرادی با درج آگهی در جراید و سایت های تبلیغاتی، در قالب فروش دستگاه های تولید برنج و ذغال از شهروندان کلاهبرداری می نمایند.

,

رئیس پلیس آگاهی کرمان تصریح کرد: در پی جویی های پلیسی مشخص شد تبلیغ کنندگان این آگهی دو برادر هستند که با ترفند سودای پول دار شدن از سوژه های خود با وعده فروش دستگاه تولید و  بسته بندی برنج و ذغال و تضمین خرید محصول از آنان، کلاهبرداری می کردند.

,

حسن پور  اضافه کرد: پس از مشخص شدن شگرد کلاهبرداران، ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی، مخفیگاه دو فرد کلاهبردار را شناسایی کرده و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

,

وی اذعان داشت: در این رابطه تا کنون 5 شاکی با بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری به پلیس آگاهی مراجعه کرده و رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار دارد.

,

رئیس پلیس آگاهی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به افراد ناشناس که با وعده انجام معاملات سود آور و با ظاهری فریبنده و یا تبلیغات گمراه کننده در جراید و فضای مجازی، قصد نزدیک شدن و اخذ سرمایه شما را دارند، اعتماد نکنید و در صورت مواجه شدن با این افراد، مراتب را به پلیس 110 اعلام نمایید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه