اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) گفت:

1200 پیشوایی عازم مرقد امام راحل می شوند

1200 پیشوایی عازم مرقد امام راحل می شوند
فرمانده ناحیه مقاومت حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) گفت: همزمان با ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، هزار و 200 نفر از مردم پیشوا عازم مرقد مطهر امام راحل می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ندای پیشوا؛ صمد سلطانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : جایگاه امام راحل در تداعی فرهنگ ناب محمدی و احیای سیره رسول الله کم نظیر است و جهان در سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب بار دیگر خواهد دید که ملت ایران در داغ آن عزیز سفر کرده سوگوار است و آگاهانه و مدبرانه راه خمینی کبیر را ادامه خواهد داد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا, ندای پیشوا,

فرمانده سپاه ناحیه جعفر بن موسی الکاظم (ع) با تاکید بر حضور در این آیین ها و آشنایی بیشتر با شخصیت، آرمان ها و منش امام خاطرنشان کرد : هر ساله میزان حضور جوانان در این قبیل برنامه ها چشم گیر بوده است و بدون شک امسال نیز در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی شور دیگری را شاهد خواهیم بود.

,

وی ادامه داد: بسیج همانند سال های گذشته نقش محوری را در برگزاری مراسم ارتحال امام راحل ایفا می کند به طوری که ساماندهی اعزام زائران مرقد امام خمینی(ره) به سپاه و بسیج سپرده شده است.

,

سلطانی اضافه کرد: سپاه پیشوا نیز از مدتها قبل برنامه ریزی دقیقی را جهت اعزام زائران پیشوایی به مرقد مطهر امام راحل تدارک دیده است به طوری که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همزمان با ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، هزار و 200 نفر از مردم پیشوا عازم مرقد مطهر امام راحل می شوند.

,

وی بیان داشت: علاقمندان به حضور در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران می توانند جهت ثبت نام به پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه جعفر بن موسی الکاظم (ع) گفت: همچنین در شب ارتحال امام خمینی(ره)  و شب قیام تاریخی 15 خرداد که مقارن با ایام ماه مبارک رمضان و شب  های قدر است مراسم های متعددی در مساجد شهرستان و صحن مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار خواهد شد

,

سرهنگ سلطانی در پایان گفت:طی ایام 14 و 15خرداد در پایگاه های مقاومت بسیج جلسات و گفتمان های بصیرتی با موضوع اندیشه های امام راحل ویژه بسیجیان برادر و خواهر برگزار خواهد شد که هدف از آن آشنا کردن نسل سوم انقلاب اسلامی با اندیشه ها و آرمانهای والای امام راحل(ره) ضامن پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه