اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان انار:

باورهای دینی نقش موثری در امنیت دارند

باورهای دینی نقش موثری در امنیت دارند
فرمانده انتظامی شهرستان انار اعتقادات و باورهای دینی را یکی از مولفه های موثر در برقراری و حفظ امنیت برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ جعفر غضنفری فرمانده انتظامی انار در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان بیان داشت: معنویت وجدان عمومی جامعه را بیدارتر و نسبت به عملکردها حساستر می کند و در نتیجه آن امنیت جامعه افزایش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان؛,

وی ضمن تاکید بر تقویت باورهای دینی و اعتقادی بیان داشت: امنیت یک تولید عمومی است و همه نهادهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، آموزشی و رسانه ها در تولید و ثبات آن نقش دارند و پلیس نیز ضامن حفظ امنیت از طریق برخورد با عوامل ناامنی است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان انار با مقایسه امنیت ایران با دیگر کشورها افزود: امنیت موجود در کشور ما ناشی از بنیان های معنوی و باورهای دینی است چراکه امنیت در نظام ولایی و اسلامی از پشتوانه و ظرفیت مشارکت های مردمی برخوردار است.

,

غضنفری تصریح کرد: به همین سبب امنیت میهن ما در جهان سرآمد است و دشمن نیز با انواع تهاجمات و ترفندهای فرهنگی و روانی قصد ایجاد اخلال در ساختار اعتقادی ما را دارد.

,

وی با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در کنار انجام وظایف ذاتی خود سعی می کند با برقراری ارتباط نزدیک با اقشار مختلف از پشتوانه اجتماعی نیز برخوردار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه