اخبار داغ

سه‌پایه شدن مقاطع تحصیلی و معضل کمبود فضای آموزشی

سه‌پایه شدن مقاطع تحصیلی و معضل کمبود فضای آموزشی
رئیس آموزش و پرورش شهرستان نور گفت:سه‌پایه شدن مقاطع تحصیلی ، آموزش و پرورش را با معضل فضای آموزشی روبرو کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، اسدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، آموزش و پرورش را مهم‌ترین نهاد اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: اداره آموزش و پرور شهرستان نور سه حوزه نور، رویان ایزدشهر و همچنین بخش مرکزی را شامل می‌شود که دارای بیش از 13 هزار دانش‌آموز، بیش از 110 مدرسه و مرکز آموزشی، 870 نفر پرسنل و 1000 بازنشسته است.

وی مقطع ابتدایی را یکی از فرایندی‌ترین و اساسی‌ترین پایه‌های آموزشی خواند و تصریح کرد: کسب افتخارات در هر مقطع نشان از زیرساخت‌های درست در مقطع ابتدایی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور فضای آموزشی را بزرگ‌ترین مشکل حال حاضر آموزش و پرورش عنوان کرد و در ادامه گفت: امسال سه پایه شدن مقاطع، بخش اعظمی از فضای آموزشی ما را دچار معضل کرده که از خیران و مدیران شهرستان انتظار رسیدگی به این مشکل جدی را داریم تا در پاییز پیش‌رو با کمبود فضای آموزشی مواجه نباشیم.

اسدیان با اشاره به کسب رتبه‌های برتر شهرستان نور در استان از نظر پیشرفت‌های تحصیلی گفت: هدف ما بر این است تا آموزش و پرورش شهرستان نور در استان، حرف اول را بزند و برای کسب این مهم ، باید ضمن رسیدگی به زیرساخت‌های لازم، با توجه جدی به این نهاد اجتماعی مهم و اثرگذار، موجبات رشد و تعالی جامعه را فراهم آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه