اخبار داغ

فرماندار سیریک:

23 میلیارد تومان برای عمران و توسعه سیریک اختصاص یافت

23 میلیارد تومان برای عمران و توسعه سیریک اختصاص یافت
فرماندار شهرستان سیریک افزود: از محل اعتبارات تملک و دارایی های سرمایه ای استان هرمزگان مبلغ 23 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام شهرستان اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،میرمرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در سالت اجتماعات فرمانداری گفت:این اعتبارات  در بخش های آموزش، اداره امور عمومی ، رفاه و تامین اجتماعی ، کشاورزی ،منابع طبیعی وآبخیزداری، ورزش و دفاع ، بهداشت و درمان، شیلات ، حمل و نقل ،مسکن و عمران شهری و روستائی ،طرح های هادی روستایی ، تامین آب شرب شهری و روستایی و توسعه فضای سبز و معابرشهری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی اظهار کرد: به علت کاهش منابع اعتباری تکلیف همه دستگاهها دوچندان است تا نسبت به پیگیری جذب اعتبارات ملی به منظور اجرای صحیح پروژهها  در راستای کاهش مشکلات مردم و ایجاد رضایت مندی تلاش کرد.

,

ایزدی پور یادآور شد: یکی از مهمترین اهداف جذب اعتبارات استانی و ملی باید  ایجاد زمینه های اشتغال و تامین در فراهم کردن زیر ساخت ها برای جامعه باشد.

,

فرماندار شهرستان سیریک اصافه کرد: شهرستان سیریک یکی از شهرستان های هرمزگان است که بعلت شرایط و موقعیت خاص استراتژیکی و سوق الجیشی پتانسیل بسیار خوبی در حوزه اقتصادی برخوردار است که در صورت توجه و اهتمام خاص می تواند زمینه های اشتغالزایی در بخش های صادرات مواد و کالاهای غیر نفتی سهم بسزایی در استان هرمزگان داشته باشد.

,

شهرستان45 هزار نفری سیریک با داشتن نوار ساحلی و مرز دریایی با کشورهای حاشیه خلیج فارس در فاصله 175 کیلومتری شرق مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه