اخبار داغ

علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان در نامه ای به رهبر انقلاب:

اهل سنت همیشه در کنار رهبری بوده و پشتیبان ولایت فقیه هستند/ مسئولان دیپلماسی به آمریکا و هم پیمانانش دلخوش نباشند

اهل سنت همیشه در کنار رهبری بوده و پشتیبان ولایت فقیه هستند/ مسئولان دیپلماسی به آمریکا و هم پیمانانش دلخوش نباشند
جمعی از علمای شاخص اهل سنت سیستان وبلوچستان طی نامه ای حمایت و پشتیبانی خود از رهبر معظم انقلاب درباره مسائل اخیر حمایت کردند و گفتند: نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتماد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در روزهای اخیر یکصد تن از علمای اهل سنت کشور در پی نقض عهد و خروج آمریکا از برجام و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، طی نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب از مواضع ایشان درباره مسائل اخیر حمایت کردند که حدود پانزده نفر از این افراد علمای شاخص اهل سنت سیستان وبلوچستان بودند.
 
مسئولان دیپلماسی به آمریکا و هم پیمانانش دلخوش نباشند
مولوی دهانی مدیر امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در امور اهل‌ سنت سیستان وبلوچستان در گفت وگو با عصرهامون ضمن محکوم کردن جنایات و اقدامات آمریکایی ها در روزهای اخیر گفت: علمای اهل سنت استان حمایت خود را از مواضع رهبر معظم انقلاب اعلام کرده و پشتیبان ایشان هستند.
وی با بیان اینکه آمریکا غیرقابل اعتماد است، افزود: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون آمریکا را مورد آزمایش قرار داد و هر بار شاهد بدعهدی این دولت به تعهداتش بوده ایم بر همین اساس مسئولان نباید به آمریکا و هم پیمانانش دلخوش باشند و به آنها اعتماد کنند.
مدیر امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در امور اهل‌ سنت استان ادامه داد: پیشنهاد ما به مسئولان دیپلماسی کشور این است که طبق فرموده رهبر انقلاب به این پنج کشور هم نمی شود اعتماد کرد؛ لذا مسئولان باید به توان داخلی اعتماد کنند زیرا بیگانه دلسوز رفع مشکلات کشور ما نیست.
ئهانی خاطر نشان کرد: باید روی پای خود بایستیم تا دستمان به سوی بیگانه دراز نشود.
 
با رهبری مقتدرانه رهبر انقلاب جازه یاوه گویی به دشمنان نمی دهیم
 امام جمعه اهل سنت خاش گفت: با رهبری مقتدرانه رهبرمعظم انقلاب اجازه یاوه گویی به دشمنان نمی دهیم و به پیشرفت های خود ادامه خواهیم داد، ملت ایران باید هرچه توان دارند فریاد مرگ برآمریکا سر دهند.
مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت و گو با لادیز اظهار کرد: هدف از ارسال نامه قدردانی به رهبر معظم انقلاب، حمایت علمای اهل سنت از مواضع انقلابی مقام معظم رهبری و قدردانی از مواضع حکیمانه ایشان و محکومیت اقدام دولت آمریکا در خروج از برجام و حمایت قاطع از رهبرمعظم انقلاب است و این نامه به نوعی تجدید میثاق مجدد جامعه اهل سنت با رهبر معظم انقلاب بود.
وی افزود: دشمنی آمریکا از دیرباز علیه ملت ایران آشکار بوده و جنایاتی که آمریکا در حق ملت ایران روا داشته در تاریخ ثبت و ماندگار شده است اما ملت غیور ایران همواره در مقابل دسیسه ها و دشمنی های آمریکای جنایتکار ایستادگی کرده اند و پس از این در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری اجازه زیاده گویی به ترامپ و امثال آن را نخواهند داد.
 
پیشرفت قدرت موشکی ایران هیچ ربطی به دولت آمریکا ندارد
وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با داشتن رهبری مقتدر و ملتی شجاع و همیشه در صحنه توانسته بدون وابستگی به هیچ کشوری با صلابت به عزت و قدرت برسد و پس از این نیز با رهبری مقتدرانه رهبرمعظم انقلاب اجازه یاوه گویی به دشمنان نمی دهیم و به پیشرفت های خود ادامه خواهیم داد، ملت ایران باید هرچه توان دارند فریاد مرگ برآمریکا سر دهند.
مولوی شهنوازی تاکید کرد: پیشرفت قدرت موشکی ایران هیچ ربطی به دولت آمریکا ندارد، دولت و ملت باید با اتحاد و یکدلی اجازه زیاده گویی به دولت آمریکا ندهند ما هرگز دست از حمایت جبهه مقاومت و مظلومان جهان برنمی داریم و دولت آمریکا نمی تواند برای ملت ایران تعیین تکلیف کند.
 
خروج آمریکا از برجام نشان دهنده غیر قابل اعتماد بودن آنهاست
امام جمعه اهل سنت کنارک با اشاره به خروج امریکا از برجام گفت: این اقدام نشان از بی نتیجه بودن مذاکره با امریکایی ها، بدعهدی آنها و ضرورت بی اعتمادی به وعده های امریکا بود.
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران با بیان اینکه آمریکا بدعهد و عهد شکن است، اظهار کرد: بارها از زبان رهبر معظم انقلاب شنیده ایم که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد اما اینکه برخی از دولتمردان اعتماد کرده اند از روی سادگی آنهاست و گرنه هرگز نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص عدم اعتماد به آمریکا بیان کرد: هیچ گاه نباید به آمریکا اعتماد کرد چون این کشور هیچ زمانی متعهد نبوده و همیشه شاهد و ناظر بد عهدی‌های مکرر از طرف دولت آمریکا بودیم.
امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: نتیجه خاصی از تمرکز طولانی دولت بر برجام تاکنون بدست نیامده و در حقیقت اوضاع اقتصادی جامعه نیز مثل از قبل هم بدتر شده است.
وی با بیان اینکه البته مقام معظم رهبری همیشه به بدعهدی های طرف مقابل اشاره کرده است خاطرنشان کرد: دوران برجام هیچ تاثیری در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایجاد نکرده است ما باید به توان داخلی خودمان تکیه کنیم و کاری کنیم که تولیدات ملی در جامعه جایگزین تولیدات خارجی شود.
مولوی ملکی پور گفت: نقش برجسته مقام معظم رهبری در هدایت کشور بسیار مهم و سرنوشت‌ساز بوده است ایشان یک فقیه هوشمند، باتجربه هستند و این عوامل رمز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر آسیب‌ها بوده است.
وی بیان کرد: دشمنان بدانند مردم این استان و اهل سنت با مد نظر قرار دادن اتحاد و پیروی با دل و جان از فرمایشات رهبر معظم انقلاب هرگز اجازه نمی دهند اختلاف و جدایی ایجاد شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
, مسئولان دیپلماسی به آمریکا و هم پیمانانش دلخوش نباشند,
, عصرهامون ,
,
,
,
,
, با رهبری مقتدرانه رهبر انقلاب جازه یاوه گویی به دشمنان نمی دهیم,
,
,
,
,
, پیشرفت قدرت موشکی ایران هیچ ربطی به دولت آمریکا ندارد,
,
,
,
, خروج آمریکا از برجام نشان دهنده غیر قابل اعتماد بودن آنهاست,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه