اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف 140 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس زنجان و قم/ توزیع کننده عمده مواد مخدر گرفتار قانون شد

کشف 140 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس زنجان و قم/ توزیع کننده عمده مواد مخدر گرفتار قانون شد
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 140 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیسی توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و قم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشدید مبارزه با قاچاقچیان ماد مخدر در استان زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح کشور مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان های جنوب شرقی کشور به وسیله یک دستگاه تریلی " هوو " به یکی از استان های مرکزی کشور منتقل و توزیع کند.

,

سردار آزادی تصریح کرد‌: عملیات دستگیری این متهم آغاز و با هدایت اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان متهم در اتوبان قم‌- کاشان توسط عوامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم دستگیر و خودرو توقیف و در بازرسی تخصصی از تریلی، مقدار 140 کیلوگرم تریاک در قالب 14 بسته را کشف کردند.

,

وی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد بیان کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری دو سارق لوازم داخل خودرو و اعتراف به 5 فقره سرقت خبر داد افزود: ماموران کلانتری 11 و 14 شهرستان زنجان در شبانه روز گذشته با انجام دو عملیات مشترک، موفق به کشف دو فقره سرقت و دستگیری سارقان شدند.

,

وی افزود: ماموران کلانتری‌های 11 و 14 شهرستان زنجان حین گشت زنی در حوزه های استحفاظی خود با بکار گیری توان اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق لوازم و قطعات داخل خودرو شدند.

,

سردار آزادی با اشاره به اینکه متهمان به پنج فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، اخبار و اطلاعات در خصوص ناهنجاریهای اجتماعی را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه